Spring naar bijdragen

Team Naam Wijzigen


team wolfje

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Om te beginnen gefeliciteerd met het zijn van gezin. Mocht de procedure van naamswijziging (waarvan ik niet weet of en hoe dat kan) te omslachtig is kan je ervoor kiezen om in de ondertekening van logs e.d. de toevoeging "team" aan te brengen. Hiermee geef je eigenlijk al aan dat er meerdere personen in het spel zijn.

Succes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gaat het om je teamnaam bij www.geocaching.com (waar de cachebeschrijvingen staan en je je gevonden caches logt), dan geldt het volgende:

(En ik citeer uit de Kennisdatabase van de supportdesk van geocaching.nl)

 

Het is mogelijk om je accontnaam te wijzigen bij geocaching.com. Dit doe je door een verzoek daartoe in te dienen via de supportafdeling van geocaching.com, te vinden op http://www.geocaching.com/support of door een email met hetzelfde verzoek in te dienen via info@groundspeak.com of info@geocaching.com

Let wel, dat alles graag in het Engels omdat de Amerikanen niet echt uitblinken in de Nederlandse taal.

 

 

Gaat het om je teamnaam op geocaching.nl (waar je nu op het forum aanwezig bent):

(En ook nu citeer ik uit de Kennisdatabase van de supportdesk van geocaching.nl)

 

Dit kan een administrator of senior moderator voor je doen.

Maak een ticket aan bij de supportdesk van geocaching.nl

en kies voor de groep "Forumzaken" en geef daarin op wat je "oude" naam is en wat je graag als nieuwe wilt hebben.

Let wel op: leestekens als .,& worden veelal niet geaccepteerd door het systeem.

Team Jan & Piet zal dan Team Jan en Piet worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gaat het om je teamnaam bij www.geocaching.com (waar de cachebeschrijvingen staan en je je gevonden caches logt), dan geldt het volgende:

(En ik citeer uit de Kennisdatabase van de supportdesk van geocaching.nl)

 

Het is mogelijk om je accontnaam te wijzigen bij geocaching.com. Dit doe je door een verzoek daartoe in te dienen via de supportafdeling van geocaching.com, te vinden op http://www.geocaching.com/support of door een email met hetzelfde verzoek in te dienen via info@groundspeak.com of info@geocaching.com

Let wel, dat alles graag in het Engels omdat de Amerikanen niet echt uitblinken in de Nederlandse taal.

 

 

Gaat het om je teamnaam op geocaching.nl (waar je nu op het forum aanwezig bent):

(En ook nu citeer ik uit de Kennisdatabase van de supportdesk van geocaching.nl)

 

Dit kan een administrator of senior moderator voor je doen.

Maak een ticket aan bij de supportdesk van geocaching.nl

en kies voor de groep "Algemeen" en geef daarin op wat je "oude" naam is en wat je graag als nieuwe wilt hebben.

Let wel op: leestekens als .,& worden veelal niet geaccepteerd door het systeem.

Team Jan & Piet zal dan Team Jan en Piet worden.

Die ampersant & valt wel mee

 

Paul van team Paul&Nico

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Om te beginnen gefeliciteerd met het zijn van gezin. Mocht de procedure van naamswijziging (waarvan ik niet weet of en hoe dat kan) te omslachtig is kan je ervoor kiezen om in de ondertekening van logs e.d. de toevoeging "team" aan te brengen. Hiermee geef je eigenlijk al aan dat er meerdere personen in het spel zijn.

Succes!

Nee hoor, naamswijziging bij gc.com en gc.nl is zo gepiept. Wij zijn juist van gezinsteam naar individuele cachers, aangezien ik meestal alleen op stap ga, en mijn man soms als hij onderweg is langs een cache komt.

 

Gr GH

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo

 

Wie kan me helpen?

ik wil mijn naam wijzigen aangezien we nu een gezin zijn

Het heeft ergens gestaan maar ik zie het niet meer

wie kan me helpen?

 

Groetjes Wolfje

 

Je team naam wijzigen? Ik vind Wolfje juist zo leuk :thumbdown: of heb je op .com een andere naam?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast josephine
Het is mogelijk om je accontnaam te wijzigen bij geocaching.com. Dit doe je door een verzoek daartoe in te dienen via de supportafdeling van geocaching.com, te vinden op http://www.geocaching.com/support of door een email met hetzelfde verzoek in te dienen via info@groundspeak.com of info@geocaching.com

Let wel, dat alles graag in het Engels omdat de Amerikanen niet echt uitblinken in de Nederlandse taal.

Bovenstaande link werkte bij mij niet. De juiste info heb ik kunnen vinden op http://support.groundspeak.com/Support/ind...&nav=0,5,10 :thumbdown:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is mogelijk om je accontnaam te wijzigen bij geocaching.com. Dit doe je door een verzoek daartoe in te dienen via de supportafdeling van geocaching.com, te vinden op http://www.geocaching.com/support of door een email met hetzelfde verzoek in te dienen via info@groundspeak.com of info@geocaching.com

Let wel, dat alles graag in het Engels omdat de Amerikanen niet echt uitblinken in de Nederlandse taal.

Bovenstaande link werkte bij mij niet. De juiste info heb ik kunnen vinden op http://support.groundspeak.com/Support/ind...&nav=0,5,10 :thumbdown:

 

Helemaal goed!

Dat betekent dit artikel in onze knowledgebase niet helemaal up-to-date is en gaan we aanpassen.

 

En Wolfje... weet je al wat het gaat worden?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
hej...maar hoe zit het dan met alle logs die je hebt gemaakt en staan vermeld op GC.com.

Blijven deze onder de zelfde naam staan of worden die ook veranderd?

 

 

je logs die je al hebt veranderen dan mee en alles komt op je nieuwe naam. Ik heb het ook ooit gedaan. Mail sturen en het was in een paar dagen geregeld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...