Spring naar bijdragen

To Be Or Not To Be, Samenwerken Of Niet


Track_leader

Is samenwerking tussen de Nederlandse geocache sites wenselijk om de belangen beter te behartigen?  

68 leden hebben gestemd

  1. 1. In diverse fora is gesproken over evt meer samenwerking en het oprichten van een platform

    • Hier is geen behoefte aan, ik weet wel waar ik moet zijn voor mijn informatie.
      37
    • Hier is wel behoefte aan, want nu vallen de sites over elkaar heen en ik weet niet waar ik moet zoeken naar de juiste informatie.
      3
    • Het is belangrijk om een platform te hebben dat alle cache-clubs verbind zodat er betere ondersteuning is voor de geocacher
      16
    • Een platform is wel aardig maar het geeft weinig meerwaarde aan mijn hobby
      10
    • Geen mening
      2
  2. 2. Kan een platform voor geocachend Nederland meerwaarde bieden dmv:

    • Contacten met lokale overheden in Nederland (zoals die er nu zijn voor natuurgebieden)
      25
    • Centraliseren van contacten met Natuur organisaties ivm het plaatsen van caches
      24
    • Het fungeren als de spreekbuis van Nederland richting gc.com
      18
    • het bieden van een faciliterende rol naar de diverse geocaching sites in Nederland
      7
    • het promoten van geocaching in de breedste zin des woords
      10
    • Ik zie geen meerwaarde
      35
    • Ik zie wel een meerwaarde maar anders dan hier weergegeven en heb ik vermeld in een posting
      2
  3. 3. De samenstelling van een evt platform zou moeten bestaan uit: (indien je een meerwaarde ziet)

    • gc.com reviewers en de pure geocachingsites zoals gc.nl, global caching.nl en metacaching.nl
      3
    • Afvaardiging van Nederlandse geocachers, gc.com reviewers en de pure geocachingsites zoals gc.nl, global caching.nl en metacaching.nl
      7
    • Afvaardiging van Nederlandse geocachers, gc.com reviewers en de pure geocachingsites zoals gc.nl, global caching.nl en metacaching.nl en andere geocaching vormen (terra caching enz enz)
      14
    • Geen mening
      42
    • Anders, toelichting zet ik in een posting in dit topic
      2


Aanbevolen berichten

slechte poll... waarom ben ik verplicht overal wat in te vullen?

 

 

Je hoeft de Poll dan ook niet in te vullen :thumbup: als je het niet wilt. De software die wordt gebruikt is niet makkelijk in het gebruik..... en een vraag met 40 opties lijkt mij ook geen goed plan. Dus doe er me wat je wilt

Dit is onzin.

De vraagstelling zo maken dat een groep niet antwoord kan of wil geven lijkt verdacht veel op het sturen van het onderzoek in een bepaalde richting.

 

Iets als:

Kroketten zijn lekker.

Keuzemogelijkheden:

ja

geen mening

 

Helemaal met Lepman eens. Ook al zijn de te kiezen antwoorden aangepast, toch is duidelijk te merken dat de persoon die de poll heeft opgesteld duidelijk een voorstander is...

Een goede poll is objectief...

En ja iedereen is vrij om wel of niet te antwoorden dat klopt helemaal, maar de meerwaarde is nihil van deze poll.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

slechte poll... waarom ben ik verplicht overal wat in te vullen?

 

 

Je hoeft de Poll dan ook niet in te vullen :) als je het niet wilt. De software die wordt gebruikt is niet makkelijk in het gebruik..... en een vraag met 40 opties lijkt mij ook geen goed plan. Dus doe er me wat je wilt

Dit is onzin.

De vraagstelling zo maken dat een groep niet antwoord kan of wil geven lijkt verdacht veel op het sturen van het onderzoek in een bepaalde richting.

 

Iets als:

Kroketten zijn lekker.

Keuzemogelijkheden:

ja

geen mening

 

Helemaal met Lepman eens. Ook al zijn de te kiezen antwoorden aangepast, toch is duidelijk te merken dat de persoon die de poll heeft opgesteld duidelijk een voorstander is...

Een goede poll is objectief...

En ja iedereen is vrij om wel of niet te antwoorden dat klopt helemaal, maar de meerwaarde is nihil van deze poll.

Hmmmm zeker niet alle fora gelezen :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het doel voor deze poll is voor mij wel bereikt, het is geen uitgesproken tegen en geen uitgesproken voor :beerchug: ik had ook niet anders verwacht. Inmiddels heb ik ook achter de wel bekende schermen gekeken en daar is de stand ongeveer net zo. Ik sta nog steeds achter een initiatief dat ik heb voorgesteld. Moet het een stichting zijn, misschien wel te hard van stapel gelopen :thumbup: maar in ieder geval een platform is nog steeds iets waarvan ik meer waarde zie.

Op hetzelfde moment zie ik nog steeds een rare drang om op technisch gebied naar elkaar te verwijzen... terwijl ik ook zie en hoor dat mensen graag integratie van sites willen zien.

 

 

Kortom leuk om deel te zijn van de discussie en ik geef de moed nog niet op ;) dat het voor de geocacher uiteindelijk beter gaat worden. Want uiteindelijk draait het daar allemaal om, de sites moeten faciliteren en wij als gebruikers zouden daar de mooi dingen van kunnen gebruiken.

 

Voor allemaal een mooi en cache rijk 2010! en bedankt voor de input op deze poll.

 

Zoals ik al zei, als je het niet vraagt dan weet je het ook niet

 

Voor mij mag deze Poll gesloten worden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben tevreden over Geocaching.com en Geocaching.nl.

Indien vanuit deze sites alles centraal geregeld kan worden is dat toch voldoende.

Ik kan nu met het zelfde gemak in Luxemburg of in Texas Geocachen en daar gaat het mij om.

 

Geocaching moet niet TE Nederlands worden (regels,regels en nog eens regels).

Het is gewoon een leuke hobby.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het doel voor deze poll is voor mij wel bereikt, het is geen uitgesproken tegen en geen uitgesproken voor :)

Moet je hem toch eens goed lezen. Men ziet er gewoon niks in

 

Last van de ogen? :blink:

 

ligt eraan wat je wil zien

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het doel voor deze poll is voor mij wel bereikt, het is geen uitgesproken tegen en geen uitgesproken voor :blink:

Moet je hem toch eens goed lezen. Men ziet er gewoon niks in

 

ik heb ff nagedacht of ik hierop zou reageren...

 

na 5 lappen tekst beperk ik mijzelf tot dit

 

Er is niets zo eerlijk verdeeld als verstand, iedereen denkt dat hij er genoeg van heeft

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...