To Be Or Not To Be, Samenwerken Of Niet
Is samenwerking tussen de Nederlandse geocache sites wenselijk om de belangen beter te behartigen?
68 leden hebben gestemd
-
1. In diverse fora is gesproken over evt meer samenwerking en het oprichten van een platform
-
Hier is geen behoefte aan, ik weet wel waar ik moet zijn voor mijn informatie.37
-
Hier is wel behoefte aan, want nu vallen de sites over elkaar heen en ik weet niet waar ik moet zoeken naar de juiste informatie.3
-
Het is belangrijk om een platform te hebben dat alle cache-clubs verbind zodat er betere ondersteuning is voor de geocacher16
-
Een platform is wel aardig maar het geeft weinig meerwaarde aan mijn hobby10
-
Geen mening2
-
-
2. Kan een platform voor geocachend Nederland meerwaarde bieden dmv:
-
Contacten met lokale overheden in Nederland (zoals die er nu zijn voor natuurgebieden)25
-
Centraliseren van contacten met Natuur organisaties ivm het plaatsen van caches24
-
Het fungeren als de spreekbuis van Nederland richting gc.com18
-
het bieden van een faciliterende rol naar de diverse geocaching sites in Nederland7
-
het promoten van geocaching in de breedste zin des woords10
-
Ik zie geen meerwaarde35
-
Ik zie wel een meerwaarde maar anders dan hier weergegeven en heb ik vermeld in een posting2
-
-
3. De samenstelling van een evt platform zou moeten bestaan uit: (indien je een meerwaarde ziet)
-
gc.com reviewers en de pure geocachingsites zoals gc.nl, global caching.nl en metacaching.nl3
-
Afvaardiging van Nederlandse geocachers, gc.com reviewers en de pure geocachingsites zoals gc.nl, global caching.nl en metacaching.nl7
-
Afvaardiging van Nederlandse geocachers, gc.com reviewers en de pure geocachingsites zoals gc.nl, global caching.nl en metacaching.nl en andere geocaching vormen (terra caching enz enz)14
-
Geen mening42
-
Anders, toelichting zet ik in een posting in dit topic2
-
- Meld je aan of registreer je om te kunnen stemmen in deze peiling.
-
Onlangs hier 0 leden
- Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
Aanbevolen berichten