handleiding Geplaatst 31 december 2009 Geplaatst 31 december 2009 De nominatie's stromen nog steeds binnen deze laatste paar uurtjes Laatste mogelijkheid.... om 23.59 uur stopt het nomineren en gaan we lekker kussen met z'n allen Zekers wel En maar hopen dat er geen caches opgeblazen worden
DiedB Geplaatst 31 december 2009 Geplaatst 31 december 2009 De nominatie's stromen nog steeds binnen deze laatste paar uurtjes Laatste mogelijkheid.... om 23.59 uur stopt het nomineren en gaan we lekker kussen met z'n allen Zekers wel En maar hopen dat er geen caches opgeblazen worden Is dat wel eens gebeurd dan?
team nessa Geplaatst 31 december 2009 Geplaatst 31 december 2009 Nominaties gedaan voor een aantal twitteraars die er nog niet bij stonden geloof ik BBommel Dolfin Cacher DiedB Attilla de Hunt Twinlife Team Guppies N0kk0 Patje De tovenaars Geloof dat dat ze waren en hoop dat ik niemand vergeten ben. Motivatie: het zijn stuk voor stuk leuke mensen die voor een ander klaarstaan.
Lepman Geplaatst 31 december 2009 Auteur Geplaatst 31 december 2009 Er mag 1 cacher genomineerd worden, en graag een korte motivatie erbij
team nessa Geplaatst 31 december 2009 Geplaatst 31 december 2009 Kiezen....wil ik niet, maar DiedB komt met leuke motivaties, dus die krijgt mijn stem de jongste actieve cacher met de meeste finds in een jaar en de eerste geadopteerde cacher.
n0kk0 Geplaatst 1 januari 2010 Geplaatst 1 januari 2010 Nominaties gedaan voor een aantal twitteraars die er nog niet bij stonden geloof ik BBommel Dolfin Cacher DiedB Attilla de Hunt Twinlife Team Guppies N0kk0 Patje De tovenaars Geloof dat dat ze waren en hoop dat ik niemand vergeten ben. Motivatie: het zijn stuk voor stuk leuke mensen die voor een ander klaarstaan. Bedankt hoor schatten voor de nominatie, maar jullie mogen er zelf ook zijn... Jullie weten zelf wel waarom.... Dikke knuf...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden