Spring naar bijdragen

Wollebrandcross In Honselersdijk


keske27

Aanbevolen berichten

Hallo geocachers,

 

Ik (keske27) ben benaderd door de organisatie van de "Wollebrandcross" om te kijken of

er een mogelijkheid is om een event te organiseren.

 

Qua organisatie weet men het nodige, maar men vind het jammer dat een event niet aangemeld

kan worden omdat het voor een GOED DOEL is.

 

Zij willen dit event organiseren op 30 Januari 2010 en ook een paar cache's plaatsen

voor de cachers die naar dit event komen.

En uiteraard voor degene die geintereseerd zijn in het Geocachen.

 

Ik hoop dat er onder jullie cachers zijn die mij/ons willen helpen om het event mogelijk

te maken en er een geslaagde dag van te maken??

 

Ik hoop op vele positieve reactie's.

 

Kijk eens op http://www.wollebrandcross.nl/ om te zien waar zij mee bezig zijn.

 

Vriendelijke Groet

Keske27

bewerkt door keske27
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Hoi Keske,

 

Wat mij niet helemaal duidelijk is: Wie of wat zoek je dan precies?

Hulp bij het organiseren of zoveel mogelijk cachers die willen komen op die dag,

Of iets heel anders?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

"De Van den Bos Wollebrandcross vindt plaats op zaterdag 30 januari 2010. Vóór de cross worden diverse evenementen georganiseerd voor het goede doel. "

 

Als ik het goed begrijp, organiseren ze sowieso voor het goede doel dat event, alleen is de vraag of er een pagina voor gemaakt kan worden, zodat het ook een geocaching event genoemd kan worden en enkele caches leggen, zodat het ook een geocaching event is.

 

Het scheelt namelijk heel veel, of je alles nog moet organiseren of dat je van een gewoon een event een geocaching event dient te maken.

Zoals ik het begrijp is alles omtrent het event al geregeld, alleen het geocaching gedeelte niet.

 

"De Wollebrandcross van 2010 vindt plaats op het prachtige parkoers van Westland Wil Vooruit. De Wollebrandhal wordt gebruikt als kleed- en douche gelegenheid en als ruimte voor de after party."

 

Misschien liggen er al caches in de buurt en is het slechts nog een kwestie van een event-pagina maken?

 

groetjes GeoVlinder

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik citeer:

 

"Deze 10e jubileum editie van de Wollebrandcross wordt uitgebreid met een geocache onderdeel.

 

Voor wie nog niet weet wat geocachen betekent: Geocachen is het opzoeken van caches (schatten) met behulp een GPS. Inmiddels is dit een bezigheid waar wereldwijd heel veel mensen plezier aan beleven.

 

Middels het oplossen van vraagstukken kom je achter de coördinaten van de verstopte caches. Vervolgens moeten deze caches gezocht en gevonden worden. Met de informatie die je bij een cache vind, kan dan vervolgens verder worden gepuzzeld naar de volgende cache, of kan de informatie worden gebruikt voor het oplossen van een ander vraagstuk. Op internet zijn behoorlijk wat sites waarin nadere informatie te vinden is. Google maar op geocaching.

 

Om de informatie van de caches tot het laatste moment geheim te houden kunnen we daar nu nog niet verder over uitweiden. Wel zullen er diverse caches worden aangeboden. Variërend van makkelijk tot moeilijk, en van dichtbij tot wat verder weg. Op deze manier komt zowel de beginnende als de gevorderde geocacher aan zijn trekken. Er kan zowel alleen gelopen worden als in team verband. Hierbij is het dan dus niet noodzakelijk om een eigen GPS te hebben. Het enige wat nodig is om mee te kunnen doen zijn een eigen GPS, een beetje wandelconditie en een creatieve geest. Kortom: voor nagenoeg iedereen!

 

Hou deze site in de gaten voor meer informatie. Scroll naar beneden! Daar staat nog meer info! Voor vragen kun je mailen naar geocache@wollebrandcross.nl

 

De cachebalie is geopend tussen 9.00 en 12:30 in de kantine van Wielrenvereniging Westland Wil Vooruit. De ingang van het parkeerterrein is op N51 59.537 E4 14.141. De kantine ligt op N51 59.643 E4 14.406"

Link naar opmerking
Deel via andere websites

rare zin :crybaby:

 

 

Hierbij is het dan dus niet noodzakelijk om een eigen GPS te hebben. Het enige wat nodig is om mee te kunnen doen zijn een eigen GPS..

 

 

ook anders gezegd====

 

het is niet nodig om een eigen gps te hebben,,, maar het enige wat nodig is is een gps hmm...

 

is het nou wel of niet...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als men in teamverband de caches gaat lopen hoeft niet iedereen te beschikken over een GPSr.

Goed lezen is het halve werk! Dat leer ik ze in groep 3.

 

Groeten!

 

Enne laten we vooral de cross niet vergeten ....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als men in teamverband de caches gaat lopen hoeft niet iedereen te beschikken over een GPSr.

Goed lezen is het halve werk! Dat leer ik ze in groep 3.

 

Groeten!

 

Enne laten we vooral de cross niet vergeten ....

 

 

ik had gewoon de zin van b overgenomen en ben net als in de 1e klas eens goed gaan lezen... er stond nog iets voor.

 

dus goed geschreven whhha

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Keske,

 

Wat mij niet helemaal duidelijk is: Wie of wat zoek je dan precies?

Hulp bij het organiseren of zoveel mogelijk cachers die willen komen op die dag,

Of iets heel anders?

 

Ha die Marit,

 

De organisatie van de Wollebrandcross heeft al een aantal cache's klaar liggen om aan te bieden

voor een goedkeuring.

 

De caches zijn voor diversen leeftijden en zijn er in diversen afstanden.

 

Maar waar men tegen aanloopt is dat er geen EVENT aangemeld mag worden voor een goed doel.

Men moet namelijk een X bedrag betalen voor om de caches te doen, maar dit is iets meer als voor een

gemiddeld event. (namelijk 6 euro)

 

In mijn ogen niet een echt hoog bedrag.

 

Kort gezegd ze zoeken een mogelijkheid om dit event goed te keuren.

 

Vriendelijke groet,

Kees

bewerkt door keske27
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hai hai,

 

Hey de wollebrand cros...

 

En ehm ik wil wel helpen hoor.

Zeg maar waarmee.. woon er om de hoek zo ongeveer...

 

 

gr jarish

 

 

Ha die Jarish,

 

Men zoekt dus naar een mogelijkheid om hier een event van te maken,

dat dan volgens de regels gaat verlopen.

 

Groetjes Kees

Link naar opmerking
Deel via andere websites

"De Van den Bos Wollebrandcross vindt plaats op zaterdag 30 januari 2010. Vóór de cross worden diverse evenementen georganiseerd voor het goede doel. "

 

Als ik het goed begrijp, organiseren ze sowieso voor het goede doel dat event, alleen is de vraag of er een pagina voor gemaakt kan worden, zodat het ook een geocaching event genoemd kan worden en enkele caches leggen, zodat het ook een geocaching event is.

 

Caches zijn gereed om aangemeld te worden, alleen is er een probleem dat een er aan een event geen geld verdient mag worden en dat vind ik persoonlijk in deze situatie erg jammer, want ik weet dat er met het opgehaalde geld hele goede dingen mee gedaan worden.

 

Het scheelt namelijk heel veel, of je alles nog moet organiseren of dat je van een gewoon een event een geocaching event dient te maken.

Zoals ik het begrijp is alles omtrent het event al geregeld, alleen het geocaching gedeelte niet.

 

"De Wollebrandcross van 2010 vindt plaats op het prachtige parkoers van Westland Wil Vooruit. De Wollebrandhal wordt gebruikt als kleed- en douche gelegenheid en als ruimte voor de after party."

 

Misschien liggen er al caches in de buurt en is het slechts nog een kwestie van een event-pagina maken?

 

groetjes GeoVlinder

 

 

Dus naar mijn idee dit event gewoon goedkeuren?

 

Vriendelijke groet,

 

Kees

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...