Spring naar bijdragen

Download Van Geocaching.nl


Bike Adventure

Aanbevolen berichten

Ik heb een Dakota 10.

 

Ik heb me geregisteerd bij geocaching.nl

 

Maar ik krijg de caching niet gedownload op de GPS.

 

Ik installeer de communnicator.

 

 

Maar ook daarna kan ik niet rechtstreeks waypoint downloaden.

 

 

Wie wil mij helpen, desnoods tegen vergoeding.

 

Ik kom uit de buurt van Oss

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik had dit probleem ook met mijn Garmin.

 

Ik gebruikte Internet explorer en wilde ook de waypoints uploaden naar mijn Garmin, maar die werd helaas niet gezien.

 

Nu gebruik ik Mozilla Firefox en die ziet mijn Garmin wel en kan ik het wel uploaden :-)

 

Misschien dat dit jou oplossing is!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het coordinaat wat bovenaan op de cachepagina staat kun je in de gps laden via het LOC bestand, bijbehorende wp coordinaten komen dan echter niet mee. Die zulk je zelf handmatig moeten invoeren.

Als je alles wel gelijktijdig wilt inladen (GPX bestand) zul je inderdaad PM moeten worden bij com.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgens mij moet je daar premium member voor zijn. Lid zijn van geocaching.nl staat daar los van.

Voor deze functionaliteit moet je dus lid zijn bij geocaching.com...

 

Daar hoef je geen pm voor te zijn. Bij ons doet hij het op de laptop prima, maar op de gewone computer niet. Weet ook niet hoe dat komt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Inderdaad, ook als je geen premium member bent (want daar staat pm voor) kun je een bestand met waypoints van geocaching.com downloaden naar je GPS via de knop "Send to GPS". De knop "GPX exchange-file" is uitsluitend beschikbaar voor premium members, maar "Send to GPS" volstaat om bv in geval van een traditional de cachecoords incl. childwaypoints op je GPS te krijgen.

Voor de duidelijkheid: registratie bij geocaching.nl heeft helemaal niets te doen met registratie bij geocaching.com

Caches worden aangeboden, kun je inzien en kun je downloaden bij geocaching.com en niet bij geocaching.nl

Je kunt wel via bv de kaarten van .nl bij de caches van .com komen

Geocaching.nl kent "gewone" leden en "donateurs". Dat laatste kost je 10 euro per jaar en is een vrijwillige bijdrage aan geocaching.nl

Hoe je bij geocaching.nl geregistreerd bent is niet van invloed op de manier waarop je cachelistings van .com kunt inzien en downloaden

Geocaching.com kent "members" en "premium members". Dat laatste kost 30 dollar per jaar en geeft je een aantal extra mogelijkheden voor bv het samenstellen van zogenaamde pocketqueries waarbij je hele series caches tegelijk kunt downloaden, maar ook voor het binnenhalenn van de complete cachebeschrijving op je pc als GPX file.

Hoop dat het een beetje duidelijk wordt zo, greetz Bloodwoosj.

bewerkt door Bloodwoosj
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...