Spring naar bijdragen

Een I Of Een Ie?


Ervani

Aanbevolen berichten

Wat ik kan zien is dat op 01 December 2009 - 10:06 je schermnaam van Ervani naar Ervanie gewijzigd is.

De admins hebben dit niet gedaan, kan ik in de logjes zien.

 

We hebben wel een database crash gehad, maar of dat ermee te maken heb weet ik niet.

 

Ook jammer dat je in je berichtje verwijst naar WOII scenario's...

Je weet het: Openbare kritiek op de moderators en admins kan tot een waarschuwing leiden.

Heb je kritiek: Zet het in een PB, maar doe het niet zo.

 

Vriendelijk verzoek dit niet meer te doen!

 

Tot slot: Als je wilt zet ik je weer terug van Ervanie naar Ervani.

 

 

De vraag wie kunnen de naam veranderen? ik zelf, de admins en?

 

Over kritiek op de admins die kunnen leiden tot een waarschuwing, ik meld geen namen of spreek niet uit wie het gedaan heeft

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

@ Delta... kijk men kan het afdoen als een geintje als een foutje of wat dan ook, het blijft gewoon een vreemde gang van zaken. Nogmaals nu is het een naam, straks misschien een leuke profiel-foto/avatar of een leuk bericht onder de naam van een ander.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dan kan ik je gerust stellen. Dat gebeurt niet zomaar!

Er zal altijd eerst een bericht (PB) aan vooraf gaan!

 

Bovendien: Alle admin en moderators-acties worden gelogd.

Alleen wil het geval dat de database-crash wat roet in het eten gegooid heeft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Delta... kijk men kan het afdoen als een geintje als een foutje of wat dan ook, het blijft gewoon een vreemde gang van zaken. Nogmaals nu is het een naam, straks misschien een leuke profiel-foto/avatar of een leuk bericht onder de naam van een ander.

 

 

Hallo all,

 

Het afdoen als een geintje of als een foutje zal mij een worst zijn, maar naar mijn idee

moet er iemand met de billen bloot!

Dit hoeft niet hier, maar volgens mij via een P.B.

 

Dus kom op en los dit probleem netjes op.

 

Groet,

 

Keske28

bewerkt door keske27
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Stemmingmakerij? ja zo kan je het ook afdoen.... gewoon de andere kant opkijken.... nee joh niets aan de hand. Misschien dat als je er even goed over nadenkt dat je dan ziet dat het hier om iets fundamenteels gaat. En dan dat gezeur weer over een slotje.... zo'n makkelijke oplossing, het bevalt mij niet dus ik vraag om een slot.

 

Plaats in dat geval eerder een slot op je eigen handjes en reageer niet.

 

Nogmaals het gaat hier om iets fundamenteels.. iets met privacy en zo, voor zover dat jou interesseert.

 

En nogmaals om dat te counteren met zielige stemmingmakerij... heel simpel...

 

They walk ik lines they walk in lines....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kan van dit hele draadje niets anders maken dan een zielige vorm van stemmingmakerij. De moderator doet er goed aan hier een slot op te zetten.

 

Heeft niets met stemmingmakerij te maken, alleen met de vraag wie zijn account naam gewijzigd heeft, niets meer en niets minder.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zal ook nog een duit in het zakje doen. Van een mug een olifant etc.

 

Ja PB was beter en er zit blijkbaar ergens een fout. Persoonlijk zou ik er niet zo zwaar aan tillen en dit anders oplossen. Vergelijken met de Stasi, die volg ik niet (of deden zij ook aan geocachen :thumbup: ).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dankzij onze programmeur hebben we een sterk vermoeden wat er gebeurd is (daar kon ik niet bij).

Ik heb Ervani uitleg gegeven, excuses aangeboden (ook al hadden we er niets mee van doen) en ik hoop dat het hierbij opgelost is.

 

Er gaat hierbij een slotje op.

Verdere correspondentie kan via PB.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...