Spring naar bijdragen

Een I Of Een Ie?


Ervani

Aanbevolen berichten

Soms zijn er zaken waarvoor ik mijn principes overboord smijt. Mijn naam op dit forum was Ervani, jaja let op de naam Ervani. Tegenwoordig blijk ik opeens Ervanie te heten. Agh het maakt slechts een letter uit die extra E. Ware het niet dat ik deze er nooit achter heb geplaatst. Vreemd heel vreemd ik zal niet in het openbaar met een beschuldigend vingertje gaan wijzen... ik trek echter wel mijn conclusies.. volgens mij zijn er maar weinig mensen die een naam kunnen aanpassen dus de poel met mogelijke daders/grapjassen is erg klein.

 

Ik zeg veel plezier ermee plak er nog een paar e-tjes achter.

 

Zegt heel veel over de almachtige alhier op het forum... Doe er je voordeel mee... Maar kijk uit voor de Stasi

 

Dag

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ha die Eric,

 

Het was mij ook al opgevallen, maar ik dacht dat er (door jou) een nieuw accound was aangemaakt?

 

Maar dat neemt niet weg dat het wel een beetje erg vreemd is dat er een E bij is geplaatst!

 

Een verklaring is hier ook wel op zijn plaats :thumbup:

 

Groet,

 

Kees

bewerkt door keske27
Link naar opmerking
Deel via andere websites

??? Had je dit niet even met een admin kunnen overleggen. Of geeft een waarschijnlijke fout van een ander je een kick?

 

Vindt dit een rare manier om zoiets te brengen?

 

 

Maar och je geeft al aan dat ze er een aantal letters achter kunnen plakken? Waarom dan toch zo openbaar naar buiten toe? Toch die kick om te kunnen sarren?

 

Het ga je goed met i / ie / ee /eeee

Link naar opmerking
Deel via andere websites

??? Had je dit niet even met een admin kunnen overleggen. Of geeft een waarschijnlijke fout van een ander je een kick?

 

Vindt dit een rare manier om zoiets te brengen?

 

 

Maar och je geeft al aan dat ze er een aantal letters achter kunnen plakken? Waarom dan toch zo openbaar naar buiten toe? Toch die kick om te kunnen sarren?

 

Het ga je goed met i / ie / ee /eeee

 

 

Hallo DoS,

 

Ook dit had op een andere manier gekunt toch!

 

Ik denk dat verdere communicatie via een P.B moet gaan en niet op deze manier.

 

Groet Kees

Link naar opmerking
Deel via andere websites

??? Had je dit niet even met een admin kunnen overleggen. Of geeft een waarschijnlijke fout van een ander je een kick?

 

Vindt dit een rare manier om zoiets te brengen?

 

 

Maar och je geeft al aan dat ze er een aantal letters achter kunnen plakken? Waarom dan toch zo openbaar naar buiten toe? Toch die kick om te kunnen sarren?

 

Het ga je goed met i / ie / ee /eeee

 

 

Hallo DoS,

 

Ook dit had op een andere manier gekunt toch!

 

Ik denk dat verdere communicatie via een P.B moet gaan en niet op deze manier.

 

Groet Kees

 

 

LOL daar had mee begonnen moeten worden. Maar ga jij je aub niet druk zitten maken om andere.. daar kick jij weer te veel op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

waarom zou ie zich niet in het openbaar mogen afvragen waarom zijn nick zomaar veranderd is?

 

Lijkt me een normale gang van zaken om zoiets eerst te overleggen met de beheerder van het forum. Daarom, en ach LOL ik zie alweer een leuk draadje ontstaan :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het gaat mij om het feit dat men op de achtergrond dus werkt aan de accounts van deelnemers/leden. En dat gaat mij heel evr.... wat de reden ook moge zijn het is toch heel vreemd als men aan account van leden werkt.

 

Nu is het een E de volgende stap is dat men woorden onder mijn naam gaat verspreiden of wat dan ook.

 

En dan maar met z'n allen zeuren dat de regering met het invoeren van de km-heffing precies weet waar men uithangt. Hier blijken er mensen te zijn die verder gaan dan een beetje controleren.

 

Ik kan werkelijk totaal geen reden verzinnen waarom met aan mijn account heeft lopen sleutelen... fouteboel... big brother is watching me.... big brother is living my life...

 

Maar daar schijn je aan te kunnen wennen, er zijn immers genoeg mensen die met veel plezier in het voormalige DDR hebben gewoond zonder de stashi als vervelend te ervaren.

 

Voor alle duidelijkheid: men heeft dus aan mijn account lopen sleutelen en mijn veranderd. Er zijn maar heel weinig mensen die zo diep in het forum kunnen duiken dat ze daartoe gemachtigd zijn.

 

En is dat wat er gebeurd is allemaal toeval of is het een staaltje Ervani-pesten? en dan weer lopen janken als ik reageer op een manier die men niet dunkt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat ik kan zien is dat op 01 December 2009 - 10:06 je schermnaam van Ervani naar Ervanie gewijzigd is.

De admins hebben dit niet gedaan, kan ik in de logjes zien.

 

We hebben wel een database crash gehad, maar of dat ermee te maken heb weet ik niet.

 

Ook jammer dat je in je berichtje verwijst naar WOII scenario's...

Je weet het: Openbare kritiek op de moderators en admins kan tot een waarschuwing leiden.

Heb je kritiek: Zet het in een PB, maar doe het niet zo.

 

Vriendelijk verzoek dit niet meer te doen!

 

Tot slot: Als je wilt zet ik je weer terug van Ervanie naar Ervani.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eerst achter de schermen overleggen? het lijkt mij een zaak die iedereen aangaat/aan kan gaan. Het is toch heel vreemd wat hier gebeurd en daarvan mogen anderen ook op de hoogte zijn. Gewoon een keertje niet onder de pet houden... Dat is al te vaak gebeurd meer dan eens heb ik middels PB's gecommuniceerd. Echter dit is een zaak die iedereen aan gaat. vandaag ben ik het morgen ben jij het

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het ebige dat ik afgelopen week heb aangepast dus dat zal afgelopen dinsdag of iets dergelijks zijn geweest: ik heb mijn acatar foto aangepast omdat er mensen waren die aanstoot namen aan mijn oude avatar foto... Ik ben dan wel weer zo braaf dat ik dat dan aanpas..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ team beetlie als je mij verteld hoe ik mijn eigen naam aan kan passen doe ik dat zelf wel, dan hoeven jullie dat niet te doen. Trouwens een tegenstrijdigheid in jouw reactie, eerst zeg je dat admins de naam niet aan kunnen passen en nu biedt je aan dit voor mij te willen doen.. maar dat kan toch niet als admin?

vreemd..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ team beetlie als je mij verteld hoe ik mijn eigen naam aan kan passen doe ik dat zelf wel, dan hoeven jullie dat niet te doen. Trouwens een tegenstrijdigheid in jouw reactie, eerst zeg je dat admins de naam niet aan kunnen passen en nu biedt je aan dit voor mij te willen doen.. maar dat kan toch niet als admin?

vreemd..

 

 

De admins hebben dit niet gedaan, kan ik in de logjes zien.

 

Ik lees wat anders?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ team beetlie als je mij verteld hoe ik mijn eigen naam aan kan passen doe ik dat zelf wel, dan hoeven jullie dat niet te doen. Trouwens een tegenstrijdigheid in jouw reactie, eerst zeg je dat admins de naam niet aan kunnen passen en nu biedt je aan dit voor mij te willen doen.. maar dat kan toch niet als admin?

vreemd..

 

Tekst van m'n berichtje hersteld en ook je schermnaam weer hersteld.

Je gaat voortaan weer door het leven als Ervani :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ team beetlie als je mij verteld hoe ik mijn eigen naam aan kan passen doe ik dat zelf wel, dan hoeven jullie dat niet te doen. Trouwens een tegenstrijdigheid in jouw reactie, eerst zeg je dat admins de naam niet aan kunnen passen en nu biedt je aan dit voor mij te willen doen.. maar dat kan toch niet als admin?

vreemd..

 

Tekst van m'n berichtje hersteld en ook je schermnaam weer hersteld.

Je gaat voortaan weer door het leven als Ervani :thumbup:

 

Nou hiep hoi :crybaby:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...