keske27 Geplaatst 17 november 2009 Geplaatst 17 november 2009 (bewerkt) Hallo all, Hierbij bied ik te koop aan een mooie canister XXXXXXLL voor degene die eens iets apparts wil plaatsen. Hoogte 96 centimeter Diameter 30 centimeter http://img.geocaching.com/cache/aca70fce-8...e6d94b4bb3d.jpg Vriendelijke groeten Keske27 17 november 2009 bewerkt door keske27
Vasc0 Geplaatst 17 november 2009 Geplaatst 17 november 2009 Ik weet nog wel een bolletjesslikker die er wel wat aan heeft.
Inter Ceptor Geplaatst 30 november 2009 Geplaatst 30 november 2009 Hallo Keske27, Prijsstelling kan ik niet terugvinden. Klopt dat?
Gast JackHoe Geplaatst 30 november 2009 Geplaatst 30 november 2009 Hallo all, Hierbij bied ik te koop aan een mooie canister XXXXXXLL voor degene die eens iets apparts wil plaatsen. Hoogte 96 centimeter Diameter 30 centimeter http://img.geocaching.com/cache/aca70fce-8...e6d94b4bb3d.jpg Vriendelijke groeten Keske27 Wordt hier dan ook een logrol bij geleverd van 96cm breed?
Team WilP Geplaatst 30 november 2009 Geplaatst 30 november 2009 Hallo all, Hierbij bied ik te koop aan een mooie canister XXXXXXLL voor degene die eens iets apparts wil plaatsen. Hoogte 96 centimeter Diameter 30 centimeter http://img.geocaching.com/cache/aca70fce-8...e6d94b4bb3d.jpg Vriendelijke groeten Keske27 Wordt hier dan ook een logrol bij geleverd van 96cm breed? Een rol wit behangpapier erin, kun je jaren vooruit, mogen er zelfs stickers geplakt worden
Sivota Geplaatst 30 november 2009 Geplaatst 30 november 2009 Beste mensen, Hoewel de grapjes hier potentiele kopers niet echt lijken af te schrikken is dit wel een serieus aanbod van Keske. Laat potentiele kopers daarom zelf hun mening vormen en hou het topic een beetje zakelijk. En Keske, inderdaad is het hier de bedoeling dat je een prijs indicatie geeft. forumregels betreffende verkoop Bedankt
Lepman Geplaatst 30 november 2009 Geplaatst 30 november 2009 Hallo all, Hierbij bied ik te koop aan een mooie canister XXXXXXLL voor degene die eens iets apparts wil plaatsen. Hoogte 96 centimeter Diameter 30 centimeter http://img.geocaching.com/cache/aca70fce-8...e6d94b4bb3d.jpg Vriendelijke groeten Keske27 Groot is ie wel, dat is duidelijk Maar wat moet het voorstellen? Een buis met wat kleurtjes? Als men weet wat het is kan men zich misschien beter een idee vormen of het bruikbaar is voor de cache die ze willen plaatsen.
keske27 Geplaatst 30 november 2009 Auteur Geplaatst 30 november 2009 (bewerkt) Hallo Keske27, Prijsstelling kan ik niet terugvinden. Klopt dat? Ja dat klopt was ik vergeten te vermelden, Maar voor een mooie ongeactiveerde coin veranderd hij van eigenaar (of is voor Jou). En voor sommige cachers onbetaalbaar ;-) Groet, Kees 30 november 2009 bewerkt door keske27
Sivota Geplaatst 30 november 2009 Geplaatst 30 november 2009 Een aantal berichten op onzichtbaar gezet. Kom op nou mensen, genoeg gegrapt, laat Keske gewoon de canister verkopen.
n0kk0 Geplaatst 30 november 2009 Geplaatst 30 november 2009 Hallo Keske27, Prijsstelling kan ik niet terugvinden. Klopt dat? Ja dat klopt was ik vergeten te vermelden, Maar voor een mooie ongeactiveerde coin veranderd hij van eigenaar (of is voor Jou). En voor sommige cachers onbetaalbaar ;-) Groet, Kees Even voor de zekerheid, hier heeft toch geen olie in gezeten he? Wat voor materiaal is het, ik denk dat ik er wel een leuke bestemming voor weet.
handleiding Geplaatst 30 november 2009 Geplaatst 30 november 2009 Oke sorry keske Je canister is mij een maatje te groot. (Zou het wel leuk vinden om deze monster cache te lichten Aangezien je volgens de richtlijnen van GC.COM een cache niet mag begraven (hier wordt volgens mij ingraven ook onder verstaan). Kan ik nog maar een manier van verstoppen bedenken Een boomstam die enig maatje groter is dan de canister uithollen en daar de canister in verbergen. Of een grote holle boom. Maar de prijs??
keske27 Geplaatst 30 november 2009 Auteur Geplaatst 30 november 2009 Hallo Keske27, Prijsstelling kan ik niet terugvinden. Klopt dat? Ja dat klopt was ik vergeten te vermelden, Maar voor een mooie ongeactiveerde coin veranderd hij van eigenaar (of is voor Jou). En voor sommige cachers onbetaalbaar ;-) Groet, Kees Even voor de zekerheid, hier heeft toch geen olie in gezeten he? Wat voor materiaal is het, ik denk dat ik er wel een leuke bestemming voor weet. Ha die Nikki, Er heeft geen olie in gezeten (hij is helemaal schoon) Je kan hem inderdaad ergens anders voor gebruiken. Plantenbak om maar eens wat te noemen. Groet Kees
n0kk0 Geplaatst 30 november 2009 Geplaatst 30 november 2009 Hallo Keske27, Prijsstelling kan ik niet terugvinden. Klopt dat? Ja dat klopt was ik vergeten te vermelden, Maar voor een mooie ongeactiveerde coin veranderd hij van eigenaar (of is voor Jou). En voor sommige cachers onbetaalbaar ;-) Groet, Kees Even voor de zekerheid, hier heeft toch geen olie in gezeten he? Wat voor materiaal is het, ik denk dat ik er wel een leuke bestemming voor weet. Ha die Nikki, Er heeft geen olie in gezeten (hij is helemaal schoon) Je kan hem inderdaad ergens anders voor gebruiken. Plantenbak om maar eens wat te noemen. Groet Kees Nee het is wel voor een cache... daarom wil ik graag weten van welk materiaal hij is...
keske27 Geplaatst 30 november 2009 Auteur Geplaatst 30 november 2009 Nee het is wel voor een cache... daarom wil ik graag weten van welk materiaal hij is... Het is een plastic/kunsstof riool pijp van ongeveer 1 centimeter dik. We hebben hem gebruikt als cache voor het "Ouwe stompen event" Als je de stomp erbij wil hebben hoor ik het wel ;-) Groet Kees
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden