Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst
Beide coins zijn nu op weg, hoewel de lijst van bij de website bekende geocaches nog bijgewerkt moet worden geloof ik... allebei aangemeld als gedropt. Racen dus maar :thumbup::dribble:

Hebben je een PB gestuurd, hopelijk nog op tijd...

Geplaatst
Klopt het dat vandaag de laatste dag is om snelheidsduivels aan te maken door deze te droppen in een cache? Of zijn de regels aangepast vanwege het winterweer?

lijkt me niet nodig er zijn cache plekken genoeg die wel te vinden zijn volgens mij.

ik ga zo mijn 2 coin's ook maar even droppen anders zijn ze te laat.

en ook ik wil natuurlijk beginnen met racen

succes met de race allemaal

Geplaatst

Morgen kan het toch ook nog? Het gaat mij vandaag niet lukken ivm familiebezoek. Ik was van plan hem morgen te droppen.

Morgen is het 26 december en dat is nog voor 27 december.

Als het uitgesteld wordt vanwege het winterweer zal ik hem waarschijnlijk zondag droppen (komt net iets beter uit).

Geplaatst
Morgen kan het toch ook nog? Het gaat mij vandaag niet lukken ivm familiebezoek. Ik was van plan hem morgen te droppen.

Morgen is het 26 december en dat is nog voor 27 december.

Als het uitgesteld wordt vanwege het winterweer zal ik hem waarschijnlijk zondag droppen (komt net iets beter uit).

Morgen kan er ook nog gedropt worden :thumbdown: .

Maar dan is het over. Dan gaan we over in race tempo (hoop ik) want met dit weer schiet het niet echt op maar daar hebben we allemaal last van gelukkig.

Geplaatst
Mag ik vragen hoe jullie de banner in jullie handtekening hebben gekregen?

Ik krijg de melding dat ik geen dynamische afbeeldingen mag toevoegen.

Heb hem zelf via mijn server 'statisch' gemaakt met ele 5 minuten een update, maar ik zie dat anderen hem wel rechtstreeks linken.... HOE?

(en waarom zou een dynamisch plaatje niet mogen....)

deze vraag hoort in een ander topic... lees dit topic maar even door, daar staat wat je zoekt.

Geplaatst
coin's zijn gedropt de de race kan wat mij betreft beginnen :thumbdown:

groeten alex

ik was bij gijs thuis toen ik dat schreef

Geplaatst

De Verrijders kunnen toch ook niet thuisblijven?

Vandaag onze enige echte verre rijder geactiveerd, aangemeld en startklaar gemaakt om morgen een flitsende start te maken.

Dat de beste mogen winnen.

Geplaatst (bewerkt)

Gister mijn beide coins in één en dezelfde cache gestopt... wilde ze eerst apart laten beginnen... maar tja, sneeuw, tijd... je kent het wel :huh: De cache GC20JQZ behoort tot degenen die nog niet zijn verwerkt, dus ze staan virtueel nog in de garage... maar ze zijn op 25-12 aangemeld als gedropt dus toch echt nu aan de race begonnen...

De donatiecoin ligt klaar in een envelop om verzonden te worden (nadat TNT het weer iets rustiger heeft, dus na de feestdagen)... en dan heb ik aan alle opdrachten voldaan... let's race... :dribble:

Organisatoren, bedankt voor deze nieuwe ronde van de geocoinrace! :dribble::)

bewerkt door Travel Wolf
Geplaatst
Gister mijn beide coins in één en dezelfde cache gestopt... wilde ze eerst apart laten beginnen... maar tja, sneeuw, tijd... je kent het wel :huh: De cache GC20JQZ behoort tot degenen die nog niet zijn verwerkt, dus ze staan virtueel nog in de garage... maar ze zijn op 25-12 aangemeld als gedropt dus toch echt nu aan de race begonnen...

Ik wacht nu nog op een reactie van mijn PB aan de wedstrijdleiding waar ik de donatie heen kan sturen en dan heb ik aan alle opdrachten voldaan... let's race... :dribble:

Misschien is deze reactie sneller. Je moet namelijk zelf handmatig de drop invoeren op je coin-pagina (van de race natuurlijk maar dat begreep je wel).

Geplaatst (bewerkt)
Gister mijn beide coins in één en dezelfde cache gestopt... wilde ze eerst apart laten beginnen... maar tja, sneeuw, tijd... je kent het wel :dribble: De cache GC20JQZ behoort tot degenen die nog niet zijn verwerkt, dus ze staan virtueel nog in de garage... maar ze zijn op 25-12 aangemeld als gedropt dus toch echt nu aan de race begonnen...

Misschien is deze reactie sneller. Je moet namelijk zelf handmatig de drop invoeren op je coin-pagina (van de race natuurlijk maar dat begreep je wel).

Uiteraard handmatig gedaan, maar dan krijg je dus de foutmelding dat die cache nog niet is aangemeld. Volgens hun forum een bekend probleem...

Link naar topic.

bewerkt door Travel Wolf
Geplaatst

Coins zijn gedropd, en ze waren al bijna niet meer vast te houden zo warm zijn ze al :crybaby:

Wel de foutmelding op de race site dat de cache nog niet bekend is.

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...