Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst (bewerkt)

Zo ik heb het allemaal eens bekeken en 2 coins in geschreven.

dus dat word racen heb er nu al zin in.

Dus allen hou je vast als deze wervel wind voor bij komt :blink:

RondjeHouten.png

bewerkt door alex1
Geplaatst

Wij gaan ook meedoen, en wel voor de eerste keer. Helemaal spannend dus. Ik denk erover om een MAD-coin in te schrijven, maar ik kijk nog ff of ik iets anders kan scoren wat ik misschien nog leuker vind. Wordt vervolgd dus. :blink:

Team Spijk

Geplaatst
Wij gaan ook meedoen, en wel voor de eerste keer. Helemaal spannend dus. Ik denk erover om een MAD-coin in te schrijven, maar ik kijk nog ff of ik iets anders kan scoren wat ik misschien nog leuker vind. Wordt vervolgd dus. :blink:

Team Spijk

ga alles eens doorlezen, het lijkt me leuk en heb nog wat coins liggen

Geplaatst

Ik doe dit keer ook maar eens mee. Spannend.

Na zorgvuldige selectie met twee winnaars ingeschreven. :blink:

Donatie voor de prijzenpot komt er natuurlijk aan.

Geplaatst
Elke deelnemende geocoin wordt door de eigenaar in de eerste cache geplaatst.

So this rule means the owner has to place the coin(s) in the first cache. Does that cache have to be in the Netherlands? :blink:

I would like to race, but if only open to Dutch cachers, I will not race for prizes.

Geplaatst
Elke deelnemende geocoin wordt door de eigenaar in de eerste cache geplaatst.

So this rule means the owner has to place the coin(s) in the first cache. Does that cache have to be in the Netherlands? :dribble:

I would like to race, but if only open to Dutch cachers, I will not race for prizes.

Hi E&Cplus3,

Last races were open to cachers from all over the world and so is this one. Send your coins to me and i will drop them in a dutch cache. :blink:

Geplaatst
Ook ingeschreven. De mijne wordt een benzineslurpende, oliewalmende coin met versleten banden en geen APK

Dan krijg jij strafpunten per afgelegde kilometer! :blink:

On topic: snel even mijn schoen voor de schoorsteen zetten en hard zingen. Misschien dat iemand er een coin in wil droppen...

Geplaatst

Leuk!!!! De twee coins die gaan deelnemen hebben we inmiddels uitgezocht. Nu nog passende namen verzinnen, ze activeren, aanmelden en bedenken wat er in de prijzenpot gaat. O ja, en natuurlijk uitzoeken hoe we de pagina's van de coins zo kunnen maken zoals dat bij winnaars past ;)

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...