dutchgoldwing Geplaatst 15 november 2009 Geplaatst 15 november 2009 heb de motoren al gestart ! ben er dit jaar ook bij met een black devil
AJKwak Geplaatst 15 november 2009 Geplaatst 15 november 2009 (bewerkt) Zo ik heb het allemaal eens bekeken en 2 coins in geschreven. dus dat word racen heb er nu al zin in. Dus allen hou je vast als deze wervel wind voor bij komt 15 november 2009 bewerkt door alex1
Hondenuitlaatservice harry Geplaatst 15 november 2009 Geplaatst 15 november 2009 Wij zijn ook weer van de partij. Dit keer met 1 coin, want een van mijn coins van vorig jaar ligt al een jaar bij een cacher en de andere is vermist Hopelijk dit jaar meer geluk !
De Wijngemachtigde Geplaatst 15 november 2009 Geplaatst 15 november 2009 Twee stuks zijn ingeschreven: Cache Junkie - **12 Provincien Geocoin Race 2010 coin** Elementary - **12 Provincien Geocoin Race 2010 coin** Nu nog uitvinden hoe ik mijn donatie kan doen en de sites van de coins een beetje pimpen en we kunnen starten. Ik heb d'r zin an.
Team Spijk Geplaatst 15 november 2009 Geplaatst 15 november 2009 Wij gaan ook meedoen, en wel voor de eerste keer. Helemaal spannend dus. Ik denk erover om een MAD-coin in te schrijven, maar ik kijk nog ff of ik iets anders kan scoren wat ik misschien nog leuker vind. Wordt vervolgd dus. Team Spijk
driehm Geplaatst 15 november 2009 Geplaatst 15 november 2009 Wij gaan ook meedoen, en wel voor de eerste keer. Helemaal spannend dus. Ik denk erover om een MAD-coin in te schrijven, maar ik kijk nog ff of ik iets anders kan scoren wat ik misschien nog leuker vind. Wordt vervolgd dus. Team Spijk ga alles eens doorlezen, het lijkt me leuk en heb nog wat coins liggen
Sivota Geplaatst 16 november 2009 Geplaatst 16 november 2009 Ik doe dit keer ook maar eens mee. Spannend. Na zorgvuldige selectie met twee winnaars ingeschreven. Donatie voor de prijzenpot komt er natuurlijk aan.
E&Cplus3 Geplaatst 16 november 2009 Geplaatst 16 november 2009 Elke deelnemende geocoin wordt door de eigenaar in de eerste cache geplaatst. So this rule means the owner has to place the coin(s) in the first cache. Does that cache have to be in the Netherlands? I would like to race, but if only open to Dutch cachers, I will not race for prizes.
delta123 Geplaatst 16 november 2009 Geplaatst 16 november 2009 Elke deelnemende geocoin wordt door de eigenaar in de eerste cache geplaatst. So this rule means the owner has to place the coin(s) in the first cache. Does that cache have to be in the Netherlands? I would like to race, but if only open to Dutch cachers, I will not race for prizes. Hi E&Cplus3, Last races were open to cachers from all over the world and so is this one. Send your coins to me and i will drop them in a dutch cache.
pa3ems Geplaatst 16 november 2009 Geplaatst 16 november 2009 Ook ingeschreven. De mijne wordt een benzineslurpende, oliewalmende coin met versleten banden en geen APK
Beukenootje Geplaatst 16 november 2009 Geplaatst 16 november 2009 Ook ingeschreven. De mijne wordt een benzineslurpende, oliewalmende coin met versleten banden en geen APK Dan krijg jij strafpunten per afgelegde kilometer! On topic: snel even mijn schoen voor de schoorsteen zetten en hard zingen. Misschien dat iemand er een coin in wil droppen...
Gerline Geplaatst 19 november 2009 Geplaatst 19 november 2009 Leuk!!!! De twee coins die gaan deelnemen hebben we inmiddels uitgezocht. Nu nog passende namen verzinnen, ze activeren, aanmelden en bedenken wat er in de prijzenpot gaat. O ja, en natuurlijk uitzoeken hoe we de pagina's van de coins zo kunnen maken zoals dat bij winnaars past
Team Dutch Collies Geplaatst 19 november 2009 Geplaatst 19 november 2009 Ook wij hebben weer twee coins klaar liggen voor de race. Ff een kaartje erbij en ze kunnen op weg gaan.
DaffyDuck53 Geplaatst 20 november 2009 Geplaatst 20 november 2009 Nog even wachten en dan gaan ook de remmen van mijn racewagen los!
Aanbevolen berichten