Ma-Bu Geplaatst 14 november 2009 Geplaatst 14 november 2009 ik ben sinds een paar dagen prem. lid, en ben aan het rondkijken wat ik allemaal meer kan. Nu heb ik een vraagje. Ik wilde met de optie geocaching on googleEarth alle earth-caches bekijken in zuidholland. Ik heb de haart dusdaning uitvergroot dat ik van haarlem tot rotterdam kan bekijken en van de kust tot bijna utrecht. Als ik alle cache-typen aan laat staan, dan krijg ik dat de software meer dan 500 caches heeft gevonden. bij found staat ook 500. Nu ga ik alle cache-type uitvinken op de earth-caches na. Ik krijg nog steeds de melding dat er meer dan 500 gevonden zijn, alle found =0, en ik krijg geen caches te zien op de kaart. hoort dit zo? ik verwacht dat er een paar earth-caches zullen staat. Er zijn er zeker weten niet meer dan 500 in Zuid holland, maar wel rond de 10. is dit een foutje, of een niet beschreven feather...
kalkendotters Geplaatst 14 november 2009 Geplaatst 14 november 2009 ik ben sinds een paar dagen prem. lid, en ben aan het rondkijken wat ik allemaal meer kan. Nu heb ik een vraagje. Ik wilde met de optie geocaching on googleEarth alle earth-caches bekijken in zuidholland. Ik heb de haart dusdaning uitvergroot dat ik van haarlem tot rotterdam kan bekijken en van de kust tot bijna utrecht. Als ik alle cache-typen aan laat staan, dan krijg ik dat de software meer dan 500 caches heeft gevonden. bij found staat ook 500. Nu ga ik alle cache-type uitvinken op de earth-caches na. Ik krijg nog steeds de melding dat er meer dan 500 gevonden zijn, alle found =0, en ik krijg geen caches te zien op de kaart. hoort dit zo? ik verwacht dat er een paar earth-caches zullen staat. Er zijn er zeker weten niet meer dan 500 in Zuid holland, maar wel rond de 10. is dit een foutje, of een niet beschreven feather... Dit is zoals ontworpen door gc.com Eerst worden alle caches in het gebied opgehaald (tot een maximum van 500), daarna wordt er pas gekeken naar wat je aan of uitgevinkt hebt.
nu even niet Geplaatst 14 november 2009 Geplaatst 14 november 2009 maak anders een Pocket Query aan en laat die dan op de kaart zien. Dan moet het wel lukken.
ET4FR & CO Geplaatst 14 november 2009 Geplaatst 14 november 2009 Wat dacht je van eerst inzoomen tot een kleiner aantal cache's , bijv 200 en dan de niet benodigede uitzetten. Daarna kun je weer uitzoomen tot je benodigde kaart
Aanbevolen berichten