Spring naar bijdragen

Mijn Oregon 300 Laat Geen Cache Beschrijving Meer Zien.

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Ik heb sinds enkele dagen een probleempje met mn Oregon 300:

Op zich doet alles het prima. Alleen lijkt hij nu vast te lopen als ik de beschrijving (soms ook met logs of hint) wil bekijken.

Het was me al opgevallen, dat hij de laatste tijd er langer over deed om de beschrijving in beeld te krijgen. Maar na even wachten, kwam het alsnog tevoorschijn. Sinds kort blijft het scherm echter wel heel erg lang wit als ik de beschrijving wil zien. Dan kan ik niets anders doen dan hem helemaal uit doen.

Ik heb dus geen probleem om bijv de kaart in beeld te krijgen. Ook niet met bijv. de lijst met alle caches in de buurt. Dat werkt allemaal nog prima. Alleen als ik dan een cache aanklik om de beschrijving te lezen, dan blijft t beeldscherm wit. Alsof hij op dat punt vast loopt. Het enige wat ik dan nog kan doen, is hem uit doen (wat op dat moment soms ook even wat moeizamer lijkt te gaan)

Heb de batterijen er al eens uit gehad en opnieuw in gedaan. Ook dat lost niets op.

Iemand enig idee wat er aan de hand is en wat ik kan doen om dit op te lossen?

ps: gezien de rest wel goed werkt, lijkt t mij geen probleem vanwege de kou ofzo.

question_mark_animated.gif

Geplaatst

Zomaar wat ideeën:

Staat er wel een cachebeschrijving in de gpx(en) die je hebt ingeladen? Misschien zijn ze 'kapot'.

Zou het te maken kunnen hebben met het voerschrijden van het maximale aantal caches (2000) of gpx-bestanden (200)?

Is het kaartje waarop de caches staan stuk? Even controleren met windows schijfcontrole oid.

Ik hoop dat je er wat aan hebt.

Geplaatst

Is de Oregon nieuw of gebruik je het al lange tijd?

Misschien moet je in GSAK aangeven om het aantal logs dat wordt meegenomen in de GPX te beperken tot bv. vijf. Dan wordt de beschrijving sneller geladen.

Of de Oregon-software naar de meest recente versie upgraden zodat de beschrijving apart getoond kan worden zonder de logs.

Geplaatst

Ik heb mn GPS nog geen jaar.

Heb verder nooit problemen gehad. Met caches overzetten, heb ik altijd gewoon de cachebeschrijving erbij gehad. Tot een paar dagen geleden dus. Heb verder niets bijzodners ermee gedaan. Niets anders ingesteld ofzo. Ik krijg eerder de indruk dat hij vast loopt. Als ik t witte scherm voor krijg, kan ik er verder ook niets meer mee. Alleen maar uitdoen en opnieuw aandoen.

Ik zal boevsntaande tips ook even verdre onder de loep nemen.

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...