*BaJo* Geplaatst 23 november 2009 Share Geplaatst 23 november 2009 en die 2 geoeating events! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lepman Geplaatst 29 november 2009 Auteur Share Geplaatst 29 november 2009 november: na een Waardeloze nacht gooit MrAtari zijn eigen glazen in Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sukor Geplaatst 29 november 2009 Share Geplaatst 29 november 2009 november: na een Waardeloze nacht gooit MrAtari zijn eigen glazen in Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
purk Geplaatst 26 december 2009 Share Geplaatst 26 december 2009 december: Sinterklaas Surprise Event Deze vond ik zelf ook wel in de lijst passen . Ik zie hem er alleen nog niet bij staan . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ringeling Geplaatst 27 december 2009 Share Geplaatst 27 december 2009 (bewerkt) In januari is een start gemaakt met de nieuwe site Wandelcaches in Nederland (multi- of traditional-caches bij voorkeur in de natuur vanaf 5 KM en max. 3 sterren moeilijkheid). Caches zijn ingedeeld per provincie en afstand en voorzien van een overzichtskaart per provincie. Inmiddels is de site aardig gevuld met honderden wandelcaches, met dank aan TuuronTour, Boudewijn, Mr. John en Weedboer (voor België) NB. Aanvullingen zijn van harte welkom! 27 december 2009 bewerkt door Ringeling Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lepman Geplaatst 27 december 2009 Auteur Share Geplaatst 27 december 2009 Beide toegevoegd Jaaroverzicht 2009 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ivo-tje Geplaatst 27 december 2009 Share Geplaatst 27 december 2009 (bewerkt) Hmm, op de pagina van geolol.nl staat maart nog leeg, terwijl die maand ook niet onbelangrijk was. Ik vond mijn eerste cache En zo vond ik er nog wel een aantal edit: en miste er niet nog iemand na een w**rd*l*z* cache zijn achterruit? 27 december 2009 bewerkt door Ivo-tje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lepman Geplaatst 27 december 2009 Auteur Share Geplaatst 27 december 2009 Toegevoegd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remunj Geplaatst 27 december 2009 Share Geplaatst 27 december 2009 December, Ned forum bij .com Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skjal Geplaatst 27 december 2009 Share Geplaatst 27 december 2009 1 december start vomarrace Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lepman Geplaatst 27 december 2009 Auteur Share Geplaatst 27 december 2009 Done Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remunj Geplaatst 27 december 2009 Share Geplaatst 27 december 2009 Punt 5 van van je lijstje, (waarvan de datum niet bekend is) is niet van 2009 maar van 2008. Het kan dus uit je lijst met vragen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hesselannema Geplaatst 27 december 2009 Share Geplaatst 27 december 2009 decemer Barny laat weer van zich horen op forum.gc.com Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lepman Geplaatst 27 december 2009 Auteur Share Geplaatst 27 december 2009 decemer Barny laat weer van zich horen op forum.gc.com Barny laat op meer fora van zich horen dus wordt wat ingewikkeld te verwoorden in het overzicht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Professor X Geplaatst 27 december 2009 Share Geplaatst 27 december 2009 dus wordt wat ingewikkeld te verwoorden in het overzicht Barny Ik zeg: LEPMAN (X) geschikt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden