dezwenkers Geplaatst 6 november 2009 Geplaatst 6 november 2009 (bewerkt) ik heb een etrex legend met het volgende probleem als ik de gps opstart ,verlichting aan doe en dan op de menuknop druk dan gaat de gps meteen weer uit. als ik de achtergrond verlichting niet gebruik kan ik wel gelijk de menuknop gebruiken zonder dat de gps uitgaat. is dit altijd zo of doe ik iets verkeerd ?, of moet je zoiezo een paar minuten wachten voordat je uberhaubt een toets gaat indrukken ? 6 november 2009 bewerkt door dezwenkers
draculix Geplaatst 6 november 2009 Geplaatst 6 november 2009 vroegâh... had ik ook een legend. en voor zover ik mij herinner gebeurde dat bij mij niet. het is dus niet altijd zo. ik kan je helaas niet vertellen wat de oorzaak is dat het bij jou wel gebeurt.
Altweert Geplaatst 7 november 2009 Geplaatst 7 november 2009 ik heb een etrex legend met het volgende probleem als ik de gps opstart ,verlichting aan doe en dan op de menuknop druk dan gaat de gps meteen weer uit. als ik de achtergrond verlichting niet gebruik kan ik wel gelijk de menuknop gebruiken zonder dat de gps uitgaat. is dit altijd zo of doe ik iets verkeerd ?, of moet je zoiezo een paar minuten wachten voordat je uberhaubt een toets gaat indrukken ? Verlichting aanzetten, daarna niet op de menuknop maar op de enter-knop drukken.
4puppies Geplaatst 7 november 2009 Geplaatst 7 november 2009 Ik heb een GPSMAP 76Csx en deze heeft soms ook kuren om spontaan uit te gaan. Ben al een aantal maanden aan het tobben, maar soms is er ook niets aan de hand.
Sivota Geplaatst 7 november 2009 Geplaatst 7 november 2009 Ik heb een GPSMAP 76Csx en deze heeft soms ook kuren om spontaan uit te gaan.Ben al een aantal maanden aan het tobben, maar soms is er ook niets aan de hand. Ik weet niet of het "kuren" zijn. Ik heb een Etrex venture. Wanneer je die aanzet kan je de lichtsterkte regelen met de klikstick. De aan/uit knop moet je dan als laatste ook nog even kort indrukken. Anders gaat het licht inderdaad uit wanneer je op direct op de menukop drukt. Het stond bij de mijne in de gebruiksaanwijzing en is misschien ook bij de legend de werkwijze.
dezwenkers Geplaatst 7 november 2009 Auteur Geplaatst 7 november 2009 Ik heb een GPSMAP 76Csx en deze heeft soms ook kuren om spontaan uit te gaan.Ben al een aantal maanden aan het tobben, maar soms is er ook niets aan de hand. Ik weet niet of het "kuren" zijn. Ik heb een Etrex venture. Wanneer je die aanzet kan je de lichtsterkte regelen met de klikstick. De aan/uit knop moet je dan als laatste ook nog even kort indrukken. Anders gaat het licht inderdaad uit wanneer je op direct op de menukop drukt. Het stond bij de mijne in de gebruiksaanwijzing en is misschien ook bij de legend de werkwijze. ik heb het niet over het uitgaan van de verlichting maar over het compleet uitgaan van de gps. Hans
nl1ede Geplaatst 7 november 2009 Geplaatst 7 november 2009 Misschien een software foutje, je zou is kunnen proberen de laatste software versie er in te uploaden. Wie weet is dan je probleem over.
Diafragma Geplaatst 7 november 2009 Geplaatst 7 november 2009 (bewerkt) Deze zomer in de Las Vegas een nieuwe Legend gekocht omdat bij mijn oude het aan/uitknopje het had begeven. Zowel bij het oude exemplaar(cx) als de nieuwe (Hcx) nog nooit meegmaakt dat ie uitging zoals boven beschreven. Als een software-update niet het gewenste resultaat oplevert kun je misschien nog gebruik maken van garantie. Ik heb 3 jaar geleden heel makkelijk van een webwinkel, na toestemming en kosten voor Garmin, een nieuw exemplaar gekregen vanwege een defect mechanisme voor het geheugenkaartje. 7 november 2009 bewerkt door Diafragma
clc Geplaatst 8 november 2009 Geplaatst 8 november 2009 Ik heb een GPSMAP 76Csx en deze heeft soms ook kuren om spontaan uit te gaan. Selecteer de juiste batterijsoort (Alkaline of NiMH) via instellen->systeem->batterijsoort.
dezwenkers Geplaatst 18 maart 2010 Auteur Geplaatst 18 maart 2010 inmiddels de allernieuwste software geinstalleerd en het probleem is verholpen , het was inmiddels ook bij Garmin een bekend probleem en zodoende aangepast in de nieuwste software.
Aanbevolen berichten