BBosman Geplaatst 4 juli 2009 Share Geplaatst 4 juli 2009 Het gaat de goede kant op. Het Amerikaanse forum is alweer up and running. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mars Express Geplaatst 4 juli 2009 Share Geplaatst 4 juli 2009 .com forum is up: http://forums.groundspeak.com/GC/index.php...p;#entry3985126 er is vermoedelijk geen schade aan de servers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madteacher Geplaatst 4 juli 2009 Share Geplaatst 4 juli 2009 Ook al is het forum weer online, .com kan ik nog niet op.... Balen want het is alweer veel te lang geleden dat ik gecached heb en wilde net 2 caches op de fiets gaan doen. Nog even geduld.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
petervw Geplaatst 4 juli 2009 Share Geplaatst 4 juli 2009 Geocaching.com heeft me immers verzocht minder uren te gaan maken. Waarom zijn er dan niet meerdere echt actieve reviewers zodat je het wat rustiger hebt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
petervw Geplaatst 4 juli 2009 Share Geplaatst 4 juli 2009 GC.com IS UP! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smeule Geplaatst 4 juli 2009 Share Geplaatst 4 juli 2009 en de mensen die een will attend willen plaatsen voor wat voor een event dat ook. Klik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kkmdb Geplaatst 4 juli 2009 Share Geplaatst 4 juli 2009 Mooi doet bij mij weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mars Express Geplaatst 4 juli 2009 Share Geplaatst 4 juli 2009 Ook al is het forum weer online, .com kan ik nog niet op....Balen want het is alweer veel te lang geleden dat ik gecached heb en wilde net 2 caches op de fiets gaan doen. Nog even geduld.... kijk even in dit draadje: http://forum.geocaching.nl/index.php?showtopic=14211&hl= op .nl kan je ook de cachebeschrijvingen zien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mars Express Geplaatst 4 juli 2009 Share Geplaatst 4 juli 2009 Mooi doet bij mij weer nou de server met de fototjes nog... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mr.Atari Geplaatst 4 juli 2009 Share Geplaatst 4 juli 2009 Mooi doet bij mij weer nou de server met de fototjes nog... fotootjes zie ik inmiddels ook weer applausje voor de hardwerkende mensen bij groundspeak... het is wel hun vrije dag vandaag he... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nijen Geplaatst 4 juli 2009 Share Geplaatst 4 juli 2009 (bewerkt) Voor iedereen die op een review zit te wachten heeft denk ik pech, of zou kruimeltje nog thuis zijn? 4 juli 2009 bewerkt door Nijen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Sinus Geplaatst 4 juli 2009 Share Geplaatst 4 juli 2009 Kruimel zijn vakantie gevoel is nu weer over, hij kan weer aan de bak! :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mr.Atari Geplaatst 4 juli 2009 Share Geplaatst 4 juli 2009 Voor iedereen die op een revieuw zit te wachten heeft denk ik pech, of zou kruimeltje nog thuis zijn? volgens kruimel had hij net de wachtlijst leeg... dus wss geen reviews meer.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zitawalk Geplaatst 4 juli 2009 Share Geplaatst 4 juli 2009 Hij doet het weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nijen Geplaatst 4 juli 2009 Share Geplaatst 4 juli 2009 (bewerkt) Kruimel zijn vakantie gevoel is nu weer over, hij kan weer aan de bak! :-) Ach we kunnen hem ook wel één dag in de week vrij geven toch? Tenzij hij een hele belangrijke cache van mij moet nakijken natuurlijk.. 4 juli 2009 bewerkt door Nijen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden