Spring naar bijdragen

Nieuwe benelux kaart - Een verbetering?

Aanbevolen berichten

Gast 77-1011013881
Geplaatst

Euhm nu was ik zow blij met de Tooltips :inlove:

Maar tot mijn verbazing was nu ineens de GoorDoorweg, terwijl die er wel op heeft gestaan.....hoe komt dat..?? ???  ???

Geplaatst

Heuh?!? Tja, da's nie de bedoeling. Sorry.

Zodra ik weer thuis ben ga ik het asap voor je uitzoeken. Het kan in de aangeleverde data zitten, maar ik vermoed dat er een bugje in m'n ombouw-zachtewaren zit.

Bedankt voor het melden. Zo kan ik de kinderziektes er tenminste uithalen. Dus als anderen nog vreemde dingen zien of op-/aanmerkingen hebben.... graag!

MegaHeks: uitleg volgt.

Walter.

Geplaatst

Walter, [b:post_uid0][i:post_uid0][u:post_uid0]SUBLIEM[/u:post_uid0][/i:post_uid0][/b:post_uid0]   :inlove:

Voor deze kaart kwam, maakte ik er eigenlijk nooit geen gebruik van, maar nu doe ik niet anders. TOP.

PS Hou je ook de gearchiveerde caches in het buitenland in de gaten? Zover ik weet was Railroad toch history of heb ik het nu verkeerd ?

Geplaatst
Euhm nu was ik zow blij met de Tooltips :inlove: 

Maar tot mijn verbazing was nu ineens de GoorDoorweg, terwijl die er wel op heeft gestaan.....hoe komt dat..?? ??? ???

Hoi Megaheks. Nou ik heb ontdekt hoor hoe het komt.

Gelukkig lag het niet aan m'n scriptjes, maar het is een toevallige 'samenloop' van omstandigheden.

Hier volgt de hint, natuurlijk weet je die wel te decrypten! ;)

Jng mvr wr jry ibbe gbbygvc nyf wr ovw qr cyrx ina tbbeqbbe xvwxg? Orxvwx qvr pnpur cntvan rraf!  :P

Groetjes, Walter.

Geplaatst
Walter, [b:post_uid0][i:post_uid0][u:post_uid0]SUBLIEM[/u:post_uid0][/i:post_uid0][/b:post_uid0]   :inlove: 

Voor deze kaart kwam, maakte ik er eigenlijk nooit geen gebruik van, maar nu doe ik niet anders. TOP.

PS Hou je ook de gearchiveerde caches in het buitenland in de gaten? Zover ik weet was Railroad toch history of heb ik het nu verkeerd ?

Thanx voor het compliment.

De gearchiveerde caches verdwijnen als het goed is gelijk van de kaart bij een update, omdat de data die ik gebruik steeds opnieuw van de .com site wordt gedownload.

De kaartjes bevatten dus steeds de .com-stand-van-zaken.

Walter.

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...