Spring naar bijdragen

Dubbele Resultaten In Gsak


GoudHaartje

Aanbevolen berichten

Ik heb kort geleden ontdek dat ik uit een serie twee caches dubbel heb gelogd. Deze bubbele logs heb ik verwijderd zodat het aantal van 472 op gc.com weer klopt. Maar in GSAK heb ik nog steeds twee teveel dus 474. Zojuist heb ik deze twee caches op DNF gezet, maar dan blijkt dat het aantal op 470 komt, dus weer twee te weinig. Blijkbaar ziet GSAK deze twee caches ook als 2x 2 founds. Ik heb al een founds querie in gsak gezet na de verwijdering van gc.com, maar dat veranderd nix.

 

Weet iemand hoe ik het aantal weer kloppend kan krijgen ?

 

groetjes wendy

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik heb kort geleden ontdek dat ik uit een serie twee caches dubbel heb gelogd. Deze bubbele logs heb ik verwijderd zodat het aantal van 472 op gc.com weer klopt. Maar in GSAK heb ik nog steeds twee teveel dus 474. Zojuist heb ik deze twee caches op DNF gezet, maar dan blijkt dat het aantal op 470 komt, dus weer twee te weinig. Blijkbaar ziet GSAK deze twee caches ook als 2x 2 founds. Ik heb al een founds querie in gsak gezet na de verwijdering van gc.com, maar dat veranderd nix.

 

Weet iemand hoe ik het aantal weer kloppend kan krijgen ?

 

groetjes wendy

 

 

een van de 2 verwijderen en de andere laten staan? is je aantal iig weer goed.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kies de cache waarover het gaat in de lijst

Ga in het menu naar "Waypoint"

Kies "Delete a log"

Kruis de juiste logs aan

Druk op "Delete"

 

Vwala ;)

 

Merel, hartstikke bedankt. Dit was 'm dus helemaal. Vet cool, weer wat geleerd over GSAK.

 

gr wendy

 

 

PS Ik heb het antwoord , van mij mag het draadje dicht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...