Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Wie o wie heeft nog een volledige RD punten lijst.

Ik probeer een cache op te lossen, waarin RD-punten zijn aangegeven. Er wordt verwezen naar de RD meetpunten lijst, maar deze is niet meer beschikbaar. Ook via het kadaster kom ik niet verder.

Heeft iemand enig idee hoe ik dan aan de coördinaten kan komen van RD-meetpunten?

Geplaatst

Die heb ik wel kunnen downloaden, maar daar staan de punten die ik nodig heb helaas niet bij.

Er schijnt ook een downloadprogramma te zijn voor google earth, maar die kan ook niet geopend worden. helaas

Geplaatst
Die heb ik wel kunnen downloaden, maar daar staan de punten die ik nodig heb helaas niet bij.

Er schijnt ook een downloadprogramma te zijn voor google earth, maar die kan ook niet geopend worden. helaas

Ik heb nog wel een lijst (denk ik). Even mijn archief raadplegen.

Groeten en succes, Henk (Krijgertjes).

Geplaatst

Ik heb nog wel een lijst (denk ik). Even mijn archief raadplegen.

Groeten en succes, Henk (Krijgertjes).

Ok, bedankt, ik heb nu wat ik wilde weten, dus deze vraag kan gesloten worden.

Geplaatst
Wie o wie heeft nog een volledige RD punten lijst.

Ik probeer een cache op te lossen, waarin RD-punten zijn aangegeven. Er wordt verwezen naar de RD meetpunten lijst, maar deze is niet meer beschikbaar. Ook via het kadaster kom ik niet verder.

Heeft iemand enig idee hoe ik dan aan de coördinaten kan komen van RD-meetpunten?

Zou je aan de eigenaar van deze cache een berichtje kunnen sturen dat die een verwijzing naar de plek waar de lijst te vinden is, vermeld op de cache-page?

Dat e.e.a. nu lastiger is komt omdat het hele Meetpuntenjacht gebeuren door de pomp is gegaan.

http://www.xs4all.nl/~atarist/geo/

tenminste als deze lijst uit 2007 de gewenste RD punten bevat?

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...