Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Wij zijn bijna klaar met de voorbereiding nu las ik bij de checklist onderstaande.Hoe is de keurmeester te benaderen want geen idee wat oziexplorer is.

Gr. Mary

Wat heel erg makkelijk is om het voor de keurmeester een stuk makkelijker te maken is het waypoint bestand van oziexplorer in te voegen in dit bericht. Hierdoor kunnen keurmeesters direct de punten van je cache laden en nakijken. Mocht je niet helemaal weten hoe dit in zijn werk gaat neem dan contact op met een van de keurmeesters.

Geplaatst
Wij zijn bijna klaar met de voorbereiding nu las ik bij de checklist onderstaande.Hoe is de keurmeester te benaderen want geen idee wat oziexplorer is.

Gr. Mary

Wat heel erg makkelijk is om het voor de keurmeester een stuk makkelijker te maken is het waypoint bestand van oziexplorer in te voegen in dit bericht. Hierdoor kunnen keurmeesters direct de punten van je cache laden en nakijken. Mocht je niet helemaal weten hoe dit in zijn werk gaat neem dan contact op met een van de keurmeesters.

Hoi,

Dat Ozi gedoe is irrelevant. Je moet gewoon alle waypoints als additional waypoints toevoegen, dan zit je ook wel goed.

Q :thumbdown:

Geplaatst

Keurmeester? Bedoel je de reviewer?

Die kan je bereiken door een reviewernote te plaatsen op de cachepagina, of door hem via Twitter te benaderen.

Geplaatst

Gr. Mary

Ik lees ook net de sjeklist, maar lees helemaal niets over een "keurmeester" of over iets als Oziexplorer. Ik denk dat je ergens een heel oud lijstje hebt opgeduikeld.

Dit is volgens mij de sjeklist die de Nederlandse reviewers gebruiken: http://members.home.nl/ead/review/checklist.html

Geplaatst

Gr. Mary

Ik lees ook net de sjeklist, maar lees helemaal niets over een "keurmeester" of over iets als Oziexplorer. Ik denk dat je ergens een heel oud lijstje hebt opgeduikeld.

Dit is volgens mij de sjeklist die de Nederlandse reviewers gebruiken: http://members.home.nl/ead/review/checklist.html

klopt dat is de goede lijst die heb ik ook gebruikt suc6 met leggen

Geplaatst

Er zijn geen keurmeesters, Ozi bestand is niet nodig, geen enkel bestand is nodig, en buiten de guidelines op geocaching.com om, is de enige plek waar je je cache(pagina) kunt checken de eerder genoemde http://members.home.nl/ead/review/checklist.html

Deze wordt door de reviewers bijgehouden.

Alle coördinaten, behalve de coördinaten bovenaan de cachepagina, dus ook alle tussenpunten en eindcoördinaten, moeten vermeld worden in een reviewernote en ingevoerd zijn in de additional waypoints.

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...