nekrav Geplaatst 21 oktober 2009 Geplaatst 21 oktober 2009 Ook ik heb de laatste dagen geen PQ's meer ontvangen. De laatste is van 16 oktober. Daarna geen enkel berich meer. Ook niet van caches op mijn watchlist (die zoals ik zie op de site wel gevonden zijn).Mijn provider is UPC, maar of het daar aan ligt? Er zit in elk geval niets in mijn spambox van geocaching... Die van mij is ook UPC hmmmm misschien heb je daar een puntje. Volgens de supportdesk zou het bij .com moeten liggen. Misschien dat andere met het zelfde probleem ook even hun provider kunnen vertellen dan kunnen we dat misschien uitsluiten of juist bevestigen.
ZaNaBoZa Geplaatst 21 oktober 2009 Geplaatst 21 oktober 2009 Ook op mijn normale mailadres al enkele dagen geen PQ's meer ontvangen. Alternatief e-mailadres ingesteld (Gmail) en daar komen de PQ's wel gewoon binnen. Snap niet hoe of waarom dit komt.
Cernunnos Geplaatst 21 oktober 2009 Geplaatst 21 oktober 2009 Hallo, draadje doorgelezen en nu even een paar vragen: - zelfde providers toevallig? - gebruik zelfde anti virus of firewall Wat wel eens gebeurt na een tijdje is dat bepaalde massa mail of automatisch gegenereerde mail door providers wordt aangezien als spam. Deze komen dan niet eens meer binnen bij je. In dat soort gevallen moet de helpdesk je verder kunnen helpen en kunnen zij de blokkade opheffen. Ook kan het aan de gebruikte firewall op je pc liggen of je eigen instellingen. Is het probleem ontstaan na het installeren van software in deze categorie? Ook contact opnemen met gc.com om te kijken of het domein van je e-mail bij hen misschien is aangemerkt als spam domein. Werkt dat allemaal niet, maak een gratis account aan , die blijken nog prima te werken. grtzz
Lighthouse777 Geplaatst 21 oktober 2009 Geplaatst 21 oktober 2009 Ik krijg gewoon elke dag, tot nu toe tenminste, maar pocketqueries binnen. Vanmorgen heb ik de laatsten gehad en ik krijg ook gewoon bericht dat er nieuwe caches zijn. Ook dat heb ik vanmorgen ontvangen. Hier zijn nog totaal geen problemen geweest de afgelopen tijd. Hoop dat het probleem voor jullie snel is opgelost, Lighthouse777
Gerline Geplaatst 21 oktober 2009 Geplaatst 21 oktober 2009 Toeval of niet? Na de tip dat UPC mogelijk groundspeak op de blacklist heeft gezet, heb ik naar de klantenservice van UPC gebeld. Na het probleem te hebben uitgelegd, ging de medewerker het voor me nakijken. En.... terwijl ik in de wacht stond kreeg ik mijn eerste notify mail binnen. Het lijkt dus verholpen te zijn! (Maar groundspeak stond volgens de medewerker niet geblokkeerd...) Hartelijk dank voor alle antwoorden.
nekrav Geplaatst 21 oktober 2009 Geplaatst 21 oktober 2009 hier doet hij het idd ook weer Yes hier ook weer Zal het toch wel bij die rakkers van UPC hebben gelegen. Iedereen bedankt voor het meedenken.
Cernunnos Geplaatst 21 oktober 2009 Geplaatst 21 oktober 2009 Toeval of niet? Na de tip dat UPC mogelijk groundspeak op de blacklist heeft gezet, heb ik naar de klantenservice van UPC gebeld. Na het probleem te hebben uitgelegd, ging de medewerker het voor me nakijken. En.... terwijl ik in de wacht stond kreeg ik mijn eerste notify mail binnen. Het lijkt dus verholpen te zijn! (Maar groundspeak stond volgens de medewerker niet geblokkeerd...) Hartelijk dank voor alle antwoorden. Niet alles geloven wat men daar zegt Maar fijn dat het probleem is opgelost. Dat soort blokkades wordt door botjes in werking gesteld als er aan bepaalde voorwaarden wordt voldaan. Ook kan het zijn dat iemand melding heeft gemaakt van spam en dan in combie met de botjes gaat ie achter de firewall. Maar het werkt weer gelukkig voor jullie!
*BaJo* Geplaatst 21 oktober 2009 Geplaatst 21 oktober 2009 ach bij upc lopen ze wel vaker dom te carambalen. Zo heb ik ooit eens gebeld over een storing, kreeg ik te horen dat er geen storing was en ik het probleem bij mezelf moest zoeken. Na een uurtje of 3 bel ik nog maar eens naar upc om te klagen.. Wat denk je dat die man aan de telefoon zegt... Eventjes geduld meneer we hebben een storing
debassbone Geplaatst 24 oktober 2009 Auteur Geplaatst 24 oktober 2009 ook hier al een paar dagen geen mail meer niet van onze caches en ook niet van nieuwe, ook van een earthcache van ons geen antwoorden mogen ontvangen, er zal iderdaad weer wat mis zijn bij geocaching.com Hopelijk hebben ze het snel weer gefixed Ben toch blij dat ik niet de enige ben die dit probleem heeft, hoop dat het wel snel opgelost wordt want dit is niet echt handig. inmiddels zijn de problemen bij mij opgelost, kwam er achter dat de inkomendemail van geocaching.com geblokkeerd was ?. vraag mij niet hoe dit kwam. iedereen succes met de problemen van de mail.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden