Spring naar bijdragen

Vraagtekens


GiWi

Aanbevolen berichten

ik heb de laatste paar dagen bij caches i.p.v. de coordinaten allemaal vraagtekens.ik heb geen idee wat ik daaraan kan doen.hulp is van harte welkom.Ook krijg ik al een week of 2 geen nieuwe caches via gsak.houdt dat verband met elkaar?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

ik heb de laatste paar dagen bij caches i.p.v. de coordinaten allemaal vraagtekens.ik heb geen idee wat ik daaraan kan doen.hulp is van harte welkom.Ook krijg ik al een week of 2 geen nieuwe caches via gsak.houdt dat verband met elkaar?

In je profile van Geocaching.com staat dat je een "Not Validated Premium Member" bent en dat je email niet is gevalideerd.

Misschien je emailadres gewijzigd in je profile?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee, ik kan niets anders bedenken POWK schijft dan een niet gevalideerd account hebt, maar dat kan ik ook niet zien. Ik zie dat je premium member bent meer niet. Ik zou eens proberen om als je op de pagina staat met de vraagtekens uit/in te loggen kijken of dat helpt.

Succes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

als ik een cach wil doen kan ik het niet .want er staan alleen maar n ???????? e???????? .ik ben wel in gelogt ;) hoe kan ik dat veranderen ik heb alles al gedaan en geprobeerd .

ik ben al twee dagen bezig om te kijken van hoe en wat .

ik hoop dat iemand mijn kan helpen want het is :lol1: niet leuk als je een cahc wil doen en niet kan doen door die ???????? die er staan .groet taem jacfri

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb de twee topics even samengevoegd.

Ik zie zelf in de forums van Groundspeaks hierover niets staan.

Het is een probleem dat mogelijk ligt bij de geocaching.com site.

Hopelijk weet een van de lezers wat er speelt en anders toch een mailtje hierover sturen, lijkt me. contact@geocaching.com

 

Misschien hebben zij vaker met het bijltje gehakt en kunnen ze snel helpen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

als ik een cach wil doen kan ik het niet .want er staan alleen maar n ???????? e???????? .ik ben wel in gelogt ;) hoe kan ik dat veranderen ik heb alles al gedaan en geprobeerd .

ik ben al twee dagen bezig om te kijken van hoe en wat .

ik hoop dat iemand mijn kan helpen want het is :) niet leuk als je een cahc wil doen en niet kan doen door die ???????? die er staan .groet taem jacfri

Even gezocht op het forum van Geocaching.com.

Het heeft te maken met het valideren van je email.

De volgende link werd gegeven om dat te doen.

Laat even weten of dit je probleem heeft verholpen.

Succes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...