Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst
Omdat ik het sterke vermoeden heb dat voor een wel erg moeilijke mysterie de informatie op de achterliggende pagina (lees: achtergrond) staat, vraag ik mij af of de voorliggende pagina, die met de omschrijving dus, evne weggehaald kan worden.

Bij het oproepen van de cache zie je altijd heel even die achtergrond als eerste en vervolgens de pagina zelf.

Heeft iemand hier een tip over?

Groet, Simon

Als je met de rechtermuisknop op de cachepagina klikt, dan kun je de bron weergeven. Daarin staat ergens welke afbeelding als achtergrond wordt gebruikt, met een http-adres. Dat adres kun je kopieren naar je adresbalk (ik gebruik vast de verkeerde termen, maar dat is de regel bovening waarin het adres van de webpagina staat).

Geplaatst
Omdat ik het sterke vermoeden heb dat voor een wel erg moeilijke mysterie de informatie op de achterliggende pagina (lees: achtergrond) staat, vraag ik mij af of de voorliggende pagina, die met de omschrijving dus, evne weggehaald kan worden.

Bij het oproepen van de cache zie je altijd heel even die achtergrond als eerste en vervolgens de pagina zelf.

Groet, Simon

Je hebt een PBtje

Geplaatst
getsie, ik zit weer eens vast.

Je denkt ik ben op gang en dan blijkt dat je weer schurend tot stilstand komt!

Ik heb een puzzeltje opgelost, van een plaatje een geluidje gemaakt maar het geluidje is nix (of lijkt nix te zijn). Heeft iemand een idee hoe ik mijn plaatje kan laten spreken?

groet,

Marco

Je riep !!!!!!

huh?

Geplaatst

Groet, Simon

Als je met de rechtermuisknop op de cachepagina klikt, dan kun je de bron weergeven. Daarin staat ergens welke afbeelding als achtergrond wordt gebruikt, met een http-adres. Dat adres kun je kopieren naar je adresbalk (ik gebruik vast de verkeerde termen, maar dat is de regel bovening waarin het adres van de webpagina staat).

Dit bovenstaan de snap ik.

En nog belangrijker kan ik ook uitvoeren. :yes:

MAAR :blush:

In het script van de webpagina staat een paar honderd keer http

de eerste 50 heb ik gekopieerd naar de adresbalk maar dan krijg je vanalles maar niet wat ik zoek.

help!

Hoe weet ik nu wat de img van de achtergrond is?

Staat die op een vast punt in het script?

alvast badankt

k4P12

Geplaatst
Dank je :yes:

Je kan de achtergrond volgens mij ook gewoon opslaan (in Internet Explorer) door op het randje te klikken wat zichtbaar is en dan "achtergrond opslaan als..." te kiezen.... vervolgens kan je hem gewoon lokaal op je pc openen en bekijken.

Bij Firefox kan je op dezelfde wijze zelfs kiezen voor "Achtergrondafbeelding bekijken". Dat werkt dus nog sneller...

Geplaatst
Dank je :thumbup:

Je kan de achtergrond volgens mij ook gewoon opslaan (in Internet Explorer) door op het randje te klikken wat zichtbaar is en dan "achtergrond opslaan als..." te kiezen.... vervolgens kan je hem gewoon lokaal op je pc openen en bekijken.

Bij Firefox kan je op dezelfde wijze zelfs kiezen voor "Achtergrondafbeelding bekijken". Dat werkt dus nog sneller...

goeie tip, werkt prima

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...