Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Gast Tukkertrio
Geplaatst

Mag je een cache in een gebouw plaatsen? Ik denk bijv aan een bibiliotheek, station oid...

Ik weet dat een gps dan misschien niet meer goed werkt maar het idee is om buiten een gedetailleerde omschrijving te cachen die de cacher dan naar binnen leidt alwaar de echte cache ligt...

Geplaatst

Maak eens een babbeltje met de gebouwbeheerder. Met een goed verhaal kom je een heel eind :thumbup:

Er zijn al voorbeelden van caches die in cafe's liggen, of in een natuurcentrum van SBB.

Succes!!

Geplaatst

Mij lijkt het geen probleem, zelfs best een leuk idee, weer eens iets anders. Zoals 8BG al opmerkt lijkt mij een praatje met de beheerder dan wel gewenst.

Nog een ander punt is dat die gebouwen niet altijd open zijn (zoals een bibliotheek), hoeft ook geen probleem te zijn als je dit dan maar duidelijk bij de cacheomschrijving vermeldt.

Alex

Gast Tukkertrio
Geplaatst

Is dat een JA?

Ahm...die 2e reply kwam er net achteraan..

Nou,..dan doen we dat gewoon maar eens..en dan idd duidelijk ff in de omschrijving zetten dat er openingstijden aan verbonden zijn..

Geplaatst

Ik vind dat het ook kan. Kijk maar naar Long John in Middelburg. (Alleen moet je daar half middelburg voor aflopen om het boekje te vinden :ph34r:;) )

Als je maar de openingstijden bij vermeld en de prijs.

Geplaatst

Alles mag, als de eigenaar van het bouwwerk het maar ok vind. Je zit wel met je GPSontvangst natuurlijk. In een straat met hoge gebouwen is het al niet veel soeps en in een gebouw heb je al heel snel geen signaal meer. Mijn Venture vindt niks bij mij thuis en mijn 76S ziet 1 Sat. Daar heb je dus geen fluit aan.

Ik heb al caches gezien in de waterbak van een toilet in een kroeg, dus alles kan ;)

GRTZ

Kruimelplee :ph34r:Some people go to the toilet to sit and think. I go to the toilet to shit and stink....

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...