Spring naar bijdragen

Cache Kaart, Gelopen Caches In Smilies?


t-m-x

Aanbevolen berichten

Tijdens het geocachen gisteren spraken wij andere cachers. Zij vertelden ons dat de caches die je gelopen hebt op de kaart verdwijnen of smilies worden.

Dit gebeurt alleen bij ons niet. Hebben wij de instellingen verkeerd staan?

 

Wie kan ons helpen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Tijdens het geocachen gisteren spraken wij andere cachers. Zij vertelden ons dat de caches die je gelopen hebt op de kaart verdwijnen of smilies worden.

Dit gebeurt alleen bij ons niet. Hebben wij de instellingen verkeerd staan?

 

Wie kan ons helpen.

Als je de smilies op de gc.com kaart bedoelt, die zijn aanvinkbaar als je premiummember bent zodat ze inderdaad van de kaart verdwijnen. Als je geen premiummember bent zijn je gevonden caches niet aanvinkbaar en kun je ze dus ook op die manier niet van de kaart afhalen.

Ik vermoed dan ook dat je geen premium member bent?

 

Je kunt als niet-premiummember wel op de kaart van gc.nl via de doe-het-zelf pagina (DHZ) als je je daar hebt aangemeld een kaart genereren waar je gevonden caches niet meer op staan.

 

Greetz Bloodwoosj.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op gc.com zouden je founds sowieso smilies moeten worden ongeacht of je premium member bent toch?

 

 

inderdaad.. smilies zouden het dan toch echt moeten worden...

 

en naar mijn weten heb ik daar verder niets voor hoeven te doen... behalve loggen als found dan...

 

gr jarish

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op gc.com zouden je founds sowieso smilies moeten worden ongeacht of je premium member bent toch?

 

 

inderdaad.. smilies zouden het dan toch echt moeten worden...

 

en naar mijn weten heb ik daar verder niets voor hoeven te doen... behalve loggen als found dan...

 

gr jarish

 

En ingelogd zijn...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je kunt als niet-premiummember wel op de kaart van gc.nl via de doe-het-zelf pagina (DHZ) als je je daar hebt aangemeld een kaart genereren waar je gevonden caches niet meer op staan.

 

Greetz Bloodwoosj.

 

Ja ik zie inderdaade de smilies en ik ben geen premiummember. Welk tabblad moet ik bij de DHZ hebben om de kaart aan te passen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op gc.com zouden je founds sowieso smilies moeten worden ongeacht of je premium member bent toch?

Dat klopt, maar een deel van de vraag van de topicstarter en tevens een deel van mijn opmerking ging over het uitvinken ervan, en dat gaat echt alleen maar als je premiummember bent.

Greetz, Bloodwoosj.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je kunt als niet-premiummember wel op de kaart van gc.nl via de doe-het-zelf pagina (DHZ) als je je daar hebt aangemeld een kaart genereren waar je gevonden caches niet meer op staan.

 

Greetz Bloodwoosj.

 

Ja ik zie inderdaade de smilies en ik ben geen premiummember. Welk tabblad moet ik bij de DHZ hebben om de kaart aan te passen?

 

Eerst moet je bij gc.nl aangemeld zijn als gebruiker van DHZ.

DHZ is te vinden op deze link

 

Aanmelden bij DHZ doe je door het aanvragen van een actievatiecode.

Dat kun je doen via deze link

 

Als dat allemaal goed is verlopen en je bent geregistreerd als gebruiker, kun je de standaardkaarten (heel of half nederland met piepkleine bolletjes) vervangen door .nl googlemaps kaarten met grotere bolletjes voor de caches, waarbij je naar believen kunt in en uitzoomen en kiezen uit "Gevonden" caches, "Niet gevonden" caches (dat is de optie waar jij naar op zoek bent, "Nieuw" caches" "Inactief" caches etc. etc.

 

Je moet dan wel hier de optie "Gebruik traditionele cache kaarten ipv Google maps" uitgevinkt hebben (dus geen vinkje daar!).

 

Je kunt hier zelfs kaarten genereren die alle caches weergeven die en jij en je cachemaatje allebei nog niet gedaan hebben in geval dat je een gezamenlijke cachetour wil plannen.

 

En er zijn nog veel meer handige opties.

 

Greetz en succes ermee, Bloodwoosj.

 

PS,

edit voor de duidelijkheid:

Op de boven beschreven manier werk je met door gc.nl aangeleverde kaarten.

Op die kaarten komen geen smilies voor bij je gevonden caches, maar worden die gerepresenteerd door bolletjes.

De smilies komen alleen voor op de kaarten van gc.com en zoals gezegd, die zijn slechts uitvinkbaar als je premiummember bent.

bewerkt door Bloodwoosj
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...