Broosha Geplaatst 7 september 2009 Share Geplaatst 7 september 2009 Deze cache ( GCNQ8V ) lijkt mij inaktief. Hoe dien je zoiets te melden of is dat "not done" ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geopatra Geplaatst 7 september 2009 Share Geplaatst 7 september 2009 (bewerkt) Deze cache ( GCNQ8V ) lijkt mij inaktief. Hoe dien je zoiets te melden of is dat "not done" ? Ik zou maar beginnen met de eigenaar te contacten. Levert dat niets op dan is evt. een needsmaintenancenote of een archiveringsnote op zijn plaats. Geopatra. 7 september 2009 bewerkt door Geopatra Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Broosha Geplaatst 7 september 2009 Auteur Share Geplaatst 7 september 2009 Ik neem toch aan dat de eigenaar de notes leest? Er is op 24 april al gevraagd de boel off line te zetten en de eigenaar geeft zelf aan dat de cache geroofd is. Dus die akties zijn m.i. al ondernomen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Malyenki Geplaatst 7 september 2009 Share Geplaatst 7 september 2009 Deze cache ( GCNQ8V ) lijkt mij inaktief. Hoe dien je zoiets te melden of is dat "not done" ? Is inmiddels gearchiveerd (via de snelle kanalen Kruimeldief ingelicht, en dan is het zo gepiept ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Broosha Geplaatst 7 september 2009 Auteur Share Geplaatst 7 september 2009 Drommels. handig zo'n kanaaltje. Dank voor de interventie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Tammo Geplaatst 11 februari 2010 Share Geplaatst 11 februari 2010 (bewerkt) Mag ik deze ook even aanmelden : GC11X8K De roofvogelroute 30 April voor het laatst gevonden. De foto's die nodig om deze cache op te lossen staan op photobucket, maar dit account is verlopen en dus zijn de foto's niet meer zichtbaar. 11 februari 2010 bewerkt door Team Tammo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Waldio Geplaatst 11 februari 2010 Share Geplaatst 11 februari 2010 (bewerkt) Mag ik deze ook even aanmelden : GC11X8K De roofvogelroute 30 April voor het laatst gevonden. De foto's die nodig om deze cache op te lossen staan op photobucket, maar dit account is verlopen en dus zijn de foto's niet meer zichtbaar. Volgens mij is hij is al gearchiveerd! 11 februari 2010 bewerkt door Waldio Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toyeco Geplaatst 11 februari 2010 Share Geplaatst 11 februari 2010 Mag ik deze ook even aanmelden : GC11X8K De roofvogelroute 30 April voor het laatst gevonden. De foto's die nodig om deze cache op te lossen staan op photobucket, maar dit account is verlopen en dus zijn de foto's niet meer zichtbaar. Ik weet niet waar je het over hebt, want hij is al gearchiveerd! Op 1 augustus 2009. Ik vind het enigsinds ongepast van Waldio om bovenstaande te roepen, want dit is volgens mij juist op hem van toepassing. Of cachers moeten tegenwoordig zelf kunnen archiveren? (Zo te zien alleen een verzoek tot archivering, verder is er nog niets gebeurd...) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Malyenki Geplaatst 11 februari 2010 Share Geplaatst 11 februari 2010 Mag ik deze ook even aanmelden : GC11X8K De roofvogelroute 30 April voor het laatst gevonden. De foto's die nodig om deze cache op te lossen staan op photobucket, maar dit account is verlopen en dus zijn de foto's niet meer zichtbaar. Ik weet niet waar je het over hebt, want hij is al gearchiveerd! Op 1 augustus 2009. Nee hoor, hij is niet op 1 aug 2009 gearchiveerd. Iemand heeft een 'needs archived' geplaatst. De cache staan nog steeds op disabeld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remunj Geplaatst 11 februari 2010 Share Geplaatst 11 februari 2010 Mag ik deze ook even aanmelden : GC11X8K De roofvogelroute 30 April voor het laatst gevonden. De foto's die nodig om deze cache op te lossen staan op photobucket, maar dit account is verlopen en dus zijn de foto's niet meer zichtbaar. Ik weet niet waar je het over hebt, want hij is al gearchiveerd! Op 1 augustus 2009. Niet gearchiveerd maar temporarily unavailable. Kijk maar eens , http://www.geocaching.com/seek/cache_detai...&Submit6=Go Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ivo-tje Geplaatst 11 februari 2010 Share Geplaatst 11 februari 2010 Mag ik deze ook even aanmelden : GC11X8K De roofvogelroute 30 April voor het laatst gevonden. De foto's die nodig om deze cache op te lossen staan op photobucket, maar dit account is verlopen en dus zijn de foto's niet meer zichtbaar. Ik weet niet waar je het over hebt, want hij is al gearchiveerd! Op 1 augustus 2009. Niet gearchiveerd maar temporarily unavailable. Kijk maar eens , http://www.geocaching.com/seek/cache_detai...&Submit6=Go Bij deze aan kruimeldief gemeld. Dus die zal spoedig het archief in gaan Je kunt naast het "needs to be archived" logje plaatsen ook even twitteren @kruimeldief Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Waldio Geplaatst 11 februari 2010 Share Geplaatst 11 februari 2010 Ik vind het enigsinds ongepast van Waldio om bovenstaande te roepen, want dit is volgens mij juist op hem van toepassing. Of cachers moeten tegenwoordig zelf kunnen archiveren? (Zo te zien alleen een verzoek tot archivering, verder is er nog niets gebeurd...) Niet gearchiveerd maar temporarily unavailable.Kijk maar eens , http://www.geocaching.com/seek/cache_detai...&Submit6=Go Wat word er meteen weer een heisa van gemaakt! Ik had gewoon verkeerd gekeken, sorry sorry sorry! Een mens kan ook fouten maken. [wel er offtopic, dus maak het maar even ontopic af] Maar hij moet inderdaad wel gearchiveerd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remunj Geplaatst 11 februari 2010 Share Geplaatst 11 februari 2010 Ik vind het enigsinds ongepast van Waldio om bovenstaande te roepen, want dit is volgens mij juist op hem van toepassing. Of cachers moeten tegenwoordig zelf kunnen archiveren? (Zo te zien alleen een verzoek tot archivering, verder is er nog niets gebeurd...) Niet gearchiveerd maar temporarily unavailable.Kijk maar eens , http://www.geocaching.com/seek/cache_detai...&Submit6=Go Wat word er meteen weer een heisa van gemaakt! Ik had gewoon verkeerd gekeken, sorry sorry sorry! Een mens kan ook fouten maken. [wel er offtopic, dus maak het maar even ontopic af] Maar hij moet inderdaad wel gearchiveerd. Was niet bedoeld als heisa, maar wilde alleen iets rechtzetten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mr.Atari Geplaatst 11 februari 2010 Share Geplaatst 11 februari 2010 Er staan nu 2 "needs archived" meldingen en ik heb Kruimel een tweet gestuurd met de vraag of hij er naar wil kijken. Dus zal nu wel goed komen lijkt me... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mr.Atari Geplaatst 11 februari 2010 Share Geplaatst 11 februari 2010 Zojuist via Twitter vernomen: Kruimeldief archived De Roofvogelroute (Multi-cache): http://coord.info/GC11X8K #geocachingnl Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden