Twentse Mug Geplaatst 24 mei 2010 Geplaatst 24 mei 2010 (bewerkt) Ik heb twee favorieten 1. Deze Cowlitz mission omdat hij zo mooi gecamoufleerd was. 2. Deze Behind the blues scene omdat hij zo origineel was. 24 mei 2010 bewerkt door Twentse Mug
*BaJo* Geplaatst 24 mei 2010 Geplaatst 24 mei 2010 Ik heb twee favorieten1. Deze Cowlitz mission omdat hij zo mooi gecamoufleerd was. 2. Deze Behind the blues scene omdat hij zo origineel was. Helaas niet in Nederland, wordt wat lastig om die op de kaart te zetten Net even de top 50 bekeken (kaartje Geovlinder) Hoort deze er echt bij? Tidt~Mens erger je niet GC1QRXA Multi by Zwiepjes Hier gaat het namelijk om het openen ervan. Two the power GCGV54 Multi by pyne Deze is gearchiveerd Piratenavontuur GC1EA7F Multi by Nikkie72 Deze is ook gearchiveerd
GeoVlinder Geplaatst 25 mei 2010 Auteur Geplaatst 25 mei 2010 Aangezien ik de caches zelf nooit gedaan heb, kan ik alleen afgaan op de info die ik krijg van jullie. Als het goed is staan er geen gearchiveerde caches tussen, wel temp dis, want die kunnen nog goed komen toch? Ik heb nu even druk met voorbereidingen voor de Straatspeeldag, maar ik zal er zsm naar kijken en evt. wijzigingen doorvoeren. Herinner me er gerust weer aan als ik het vergeet, bij dit soort dingen gebeurd dat weleens helaas. Bij voorbaat excuus. groetjes GeoVlinder
De Sneupers Geplaatst 25 mei 2010 Geplaatst 25 mei 2010 (bewerkt) Als je in Friesland nog mooie en originele caches wilt doen, dan zijn deze erg bijzonder. http://www.geocaching.com/seek/cache_detai...21-d7421eb374c6 http://www.geocaching.com/seek/cache_detai...4a-5f2e78470292 De laatste hebben wij zelf nog niet gelopen, maar we kennen de omgeving daar wel. Is een mooi stuk natuurgebied, dus zeker de moeite waard. P.S. En mocht je behoefte hebben aan een tussenstop? De Sneupers hebben altijd een kop thee of koffie in huis. Dus wees welkom 25 mei 2010 bewerkt door De Sneupers
*BaJo* Geplaatst 25 mei 2010 Geplaatst 25 mei 2010 Beide aangegeven caches in post 137 zijn gearchiveerd en komen dus niet meer terug.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden