elisa1955 Geplaatst 4 september 2009 Auteur Geplaatst 4 september 2009 even een vraagje, waar kan ik zien dat ik versie 3.90 heb Ik wil hem ook gaan updaten.
team brick Geplaatst 4 september 2009 Geplaatst 4 september 2009 even een vraagje, waar kan ik zien dat ik versie 3.90 heb Ik wil hem ook gaan updaten. Ga naar hoofdmenu -> instellen -> systeem, daarna op de menu knop drukken en software versie kiezen. De update naar versie 4.00 is goed gegaan en de verbetering in het veld is merkbaar. Geen vastlopers of spontane reset meer.
elisa1955 Geplaatst 4 september 2009 Auteur Geplaatst 4 september 2009 even een vraagje, waar kan ik zien dat ik versie 3.90 heb Ik wil hem ook gaan updaten. Ga naar hoofdmenu -> instellen -> systeem, daarna op de menu knop drukken en software versie kiezen. De update naar versie 4.00 is goed gegaan en de verbetering in het veld is merkbaar. Geen vastlopers of spontane reset meer. Oké, bedankt voor de snelle reactie!
elisa1955 Geplaatst 4 september 2009 Auteur Geplaatst 4 september 2009 (bewerkt) even een vraagje, waar kan ik zien dat ik versie 3.90 heb Ik wil hem ook gaan updaten. Ga naar hoofdmenu -> instellen -> systeem, daarna op de menu knop drukken en software versie kiezen. De update naar versie 4.00 is goed gegaan en de verbetering in het veld is merkbaar. Geen vastlopers of spontane reset meer. Ik zag dat ik versie 3.50 er op had staan, dus hij was zeker aan een update toe. Alleen moet ik hem nu weer in het Nederlands zien te krijgen, opzoek dus ............ 4 september 2009 bewerkt door elisa1955
deklarinettist Geplaatst 4 september 2009 Geplaatst 4 september 2009 Ook hier de softwareversie van 3.90 naar 4.00 geïnstalleerd, lijkt allemaal succesvol verlopen. Dit weekend maar eens een aantal caches gaan zoeken en zien hoe alles werkt.
de emmers Geplaatst 4 september 2009 Geplaatst 4 september 2009 Heb nu ook versie 4.00 er op gezet, geen problemen mee. echter nog wel steeds het 'vastzitten' van het zwarte pijltje. iemand daar nog een idee over? De Emmers
de tuutjes Geplaatst 6 september 2009 Geplaatst 6 september 2009 O jippy ik ben niet de enige met deze problemen. Vast lopen bij auto navigatie (sorry uitvallen bij berekenen) Dat is erg vervelend op de snelweg als je wil kijken hoe ver het is tot de volgende afrit. Sterker nog hij doet het helemaal niet meer ik heb hem terug gestuurd met een RMA naar garmin europe. want mijn LCD scherm doet het niet meer terwijl al zijn funties nog wel werkten. Onroute wandelkaart had ik al de nieuwe opstaan de lite versie maar dan draait hij nog zwaar (mischien omdat de kaart voor de nieuwere garmin apparaten is).
deklarinettist Geplaatst 8 september 2009 Geplaatst 8 september 2009 Ook hier de softwareversie van 3.90 naar 4.00 geïnstalleerd, lijkt allemaal succesvol verlopen. Dit weekend maar eens een aantal caches gaan zoeken en zien hoe alles werkt. Softwareupdate is helemaal in orde, geen gekke dingen kunnen waarnemen, ook nauwkeurigheid blijft goed
De GEO Ridders Geplaatst 8 september 2009 Geplaatst 8 september 2009 De laatste tijd loopt mijn gps (Garmin GPSmap60CSx) regelmatig vast tijdens het navigeren in de auto. Ik moet dan echt de batterijen eruit halen en weer opnieuw aanzetten, zodat hij weer verder kan navigeren. Dit vind ik heel lastig, zeker als je alleen in de auto zit! Ik heb de sd-card al minder vol gezet, er zit nu maar ± 500 mb op, terwijl ik er eerst 1,5 gb op had. Het probleem is eigenlijk begonnen toen ik fiets onroute er op heb gezet. Ook vind ik dat de gps trager is geworden. En het maakt niet uit of ik er 1,5 gb op had of zoals nu 500 mb Ik heb er wel aangedacht om fiets onroute er af te halen, maar ik betrap mijzelf er op dat ik die toch (soms) wel weer erg handig vind. Ik vraag mij af of een update van de gps zou kunnen helpen. Wie heeft er een idee? Ik had dit ook met de GPSMAP 60CX, vooral bij rotondes. Na het uitzetten van WAAS/EGNOS (en evt ook de batterij-spaarmode) was dit probleem verholpen!! EN voordeel: hij was sneller geworden tijdens navigeren!! Ook handig Gr, Marco
elisa1955 Geplaatst 11 september 2009 Auteur Geplaatst 11 september 2009 Ik had dit ook met de GPSMAP 60CX, vooral bij rotondes. Na het uitzetten van WAAS/EGNOS (en evt ook de batterij-spaarmode) was dit probleem verholpen!! EN voordeel: hij was sneller geworden tijdens navigeren!! Ook handig Gr, Marco Bedankt! Dat is misschien ook een goed idee, ga het uit prberen, want afgelopen weekend liep hij toch weer vast met navigeren.
de tuutjes Geplaatst 11 september 2009 Geplaatst 11 september 2009 Ik weet er weinig van maar zou het iets te maken kunnen hebben met de snelheid van de microsd kaart. Want ik was zelf van plan als mijn apparaatje terug is van garmin om er een class 6 microsd in te zetten. Wat denken jullie er van. Maarten
elisa1955 Geplaatst 23 september 2009 Auteur Geplaatst 23 september 2009 Inmiddels heb ik fiets onroute van de gps af gegooid, en nu loopt hij weer als een zonnetje. Ik denk dat fiets onroute te veel van het geheugen vergde. Zet hem nu bij routering op fiets, de gps geeft dan ook wel iets van een fietsroute aan (niet echt de fietsroute van de borden natuurlijk), maar goed met een beetje erbij nadenken, is het toch wel weer redelijk te doen.
Aanbevolen berichten