Team GeNeRaL Geplaatst 5 september 2010 Geplaatst 5 september 2010 Ik heb dat met mijn Oregon 450 ook gehad, alles opnieuw gekalibreerd en het was weer goed.
ikke Geplaatst 5 september 2010 Geplaatst 5 september 2010 Mij 'ervaring' met bv een 60cx is dat ik beter de meters kan volgen dan het naaldje. (dus 0 punt naald, er zit geen kompas in) De 'naald' wijst juist vaak contra, hoe raar ook. Zolang de teller afloopt naar 0 is het goed.
De Haelder Geplaatst 5 september 2010 Geplaatst 5 september 2010 Heb je de oregon ingesteld op routeren via de weg? Als dit het geval is dan blijft hij zoeken naar een weg naar de cache. Stel de GPS in op routeren niet via de weg, dus rechtstreeks en je probleem is opgelost. Grtz. larinagu.
herm Geplaatst 19 oktober 2010 Geplaatst 19 oktober 2010 Heb je de oregon ingesteld op routeren via de weg? Als dit het geval is dan blijft hij zoeken naar een weg naar de cache. Stel de GPS in op routeren niet via de weg, dus rechtstreeks en je probleem is opgelost. Grtz. larinagu. Dat is inderdaad het probleem. Als je bijna bij de cache bent moet je overschakelen van "via de weg berekenen" naar "offroad herberekenen" (zo heet dat bij mijn oregon 550). Doe je dat niet dan blijft hij de afstand vrolijk over de weg berekenen .
post@co Geplaatst 20 oktober 2010 Geplaatst 20 oktober 2010 wij hebben een etrex vista hcx, en daar zitten twee pijltjes op, een witte en een zwarte. de zwarte is onze positie, de witte is zelf te verplaatsen. Soms als ik niet goed oplet en teveel op de meters loop, zijn we redelijk uit de koers. Dat komt dan omdat ik [nadat ik een waypoint geselecteerd heb] per ongeluk het witte pijltje heb verplaatst. De meters die aangegeven worden zijn namelijk niet tot de cache/waypoint maar tussen het witte en zwarte pijltje. dat is dus ook nog een mogelijkheid, als zowel de cache als jouw positie opelkaar liggen, lijkt het me dat de meters op bijna 0 zouden moeten staan [althans dat is bij mijn etrex wel altijd zo] een grote afwijking van mijn gps [door bv een dicht bos] leidt altijd tot een verschil op het scherm tussen jouw positie en de cache.
tutta's Geplaatst 20 oktober 2010 Geplaatst 20 oktober 2010 Kan inderdaad aan de instellingen liggen,als het dashbord geactiveerd is loopt de meter op bij het lopen van een multi.
Aanbevolen berichten