Track_leader Geplaatst 17 augustus 2009 Share Geplaatst 17 augustus 2009 Wat ik altijd doe is aan andere cache-leggers vragen of ze hun volle (micro) logrolletjes willen bewaren.Met een potje tipp-ex heb ik in 10 minuten een prima blanco logrol. Snel, makkelijk en papiervriendelijk! en leuk teamwerk,laatst hebben wij een hele middag zitten tip-exen bij Lepman in de achtertuin correctie voortuin... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sannekje Geplaatst 17 augustus 2009 Share Geplaatst 17 augustus 2009 graag wel printen met een laserprinter, en niet met een inktjet printer die zijn niet watervast! anders ziet het er binnen de kortste tijd niet meer uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruud4d Geplaatst 17 augustus 2009 Share Geplaatst 17 augustus 2009 graag wel printen met een laserprinter, en niet met een inktjet printer die zijn niet watervast! anders ziet het er binnen de kortste tijd niet meer uit. Mag ook best inktjet zijn. Rolletje moet toch droog blijven anders is het ook niet meer te beschrijven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stekel98 Geplaatst 17 augustus 2009 Share Geplaatst 17 augustus 2009 Dat kan alleen met deze versie. De gewone heeft oplosmiddelen is zeker niet milieuvriendelijk Die bedoel ik ook... Leuk idee voor een workshop op een event Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Roode Loper Geplaatst 17 augustus 2009 Share Geplaatst 17 augustus 2009 Zijn er ook bestandjes om zelf logstickers te printen van 'cache find'? Daarvoor zijn m.i. in Word sjablonen/templates. Onze logstickers zijn dus gemaakt met Word. Je kunt ze ook via internet bestellen bij bijv. vistaprint. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HereIsTom Geplaatst 18 augustus 2009 Share Geplaatst 18 augustus 2009 Zijn er ook bestandjes om zelf logstickers te printen van 'cache find'? Daarvoor zijn m.i. in Word sjablonen/templates. Onze logstickers zijn dus gemaakt met Word. Je kunt ze ook via internet bestellen bij bijv. vistaprint. Ik heb bij Vistaprint gevraagd naar die stickers, maar daar wisten ze niks van? Waar kan ik die sjablonen/templates vinden? Staan er ergens voorbeelden op Internet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GeoFlowers Geplaatst 18 augustus 2009 Share Geplaatst 18 augustus 2009 Even ide trefwoorden in sneltreinvaart; Vistaprint - homepage Zakelijke identiteit Adresstickers Ontwerp met Design Wizard Of kijk naar de voorbeelden. Nog beter wacht eerst op een "gratis" aanbieding Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Venniper Cache-zoekers Geplaatst 18 augustus 2009 Share Geplaatst 18 augustus 2009 Even ide trefwoorden in sneltreinvaart; Vistaprint - homepage Zakelijke identiteit Adresstickers Ontwerp met Design Wizard Of kijk naar de voorbeelden. Nog beter wacht eerst op een "gratis" aanbieding Die gratis aanbiedingen komen zo ongeveer om de dag als je daar je emailadres ergens achterlaat, maar het zijn idd de adresstickers. Tip voor de zunigerds: je kunt als je een beetje handig bent 1 sticker in 2x gebruiken (links en rechts dus dezelfde gegevens), je knipt dan later de stickers even door. Ook handig voor microcacherolletjes. en nee wij zijn geen zeeuwen Oja en niks is gratis daar, je betaalt altijd nog de verzendkosten maar die komen (als je 3 wk wilt wachten) op 3 euro ofzo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
liza92 Geplaatst 15 oktober 2012 Share Geplaatst 15 oktober 2012 (bewerkt) Heb je logrollen nodig voor in je microciche? Kijk dan hier! Erg mooi en kant-en-klaar te downloaden http://www.cachewereld.nl/CACHEWERELD.nl/Logrollen.html 15 oktober 2012 bewerkt door liza92 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TeamVanGerwen Geplaatst 20 oktober 2012 Share Geplaatst 20 oktober 2012 Voila! micro-cachelist In dit .pdf-bestand kun je in de eerste drie regels van de kop zelf tekst invoeren en dan printen! Echt super bedankt voor deze. Heb er nu ook een nieuw logrol mee gemaakt voor één van onze cache's Maar ik wil het ook graag bij de andere alleen is die cache naam te lang. Kan ik ook ergens de letter grote aanpassen. (kan het nergens vinden) Al vast mijn hartelijke dank. TeamVanGerwen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden