Cernunnos Geplaatst 13 augustus 2009 Share Geplaatst 13 augustus 2009 (bewerkt) al mag die van jou wel een stuk langzamer roteren, vind ik.Zo kan je hem toch ook niet lezen, als je zou willen? Zo beter? Groetjes 13 augustus 2009 bewerkt door Cernunnos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GuppieRob Geplaatst 13 augustus 2009 Share Geplaatst 13 augustus 2009 IK heb het trouwens geprobeerd van die Escape toets (was voor mij ook nieuw) Zodra je naar de volgende pagina gaat beweegt alles weer Lang leve Escape (dat denken ze in Belgie ook) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GeoVlinder Geplaatst 13 augustus 2009 Share Geplaatst 13 augustus 2009 (bewerkt) hihi al geeft er niemand antwoord, er zijn er altijd die het toch proberen en dan krijg je vanzelf antwoord. (Barny's bussie is op hol geslagen) Alhoewel ik er wel een deja-vu gevoel bij heb. @Cer: Lief van je, maar met langzamer bedoel ik nog veeeeel langzamer. Doe wat je zelf wil, ik zei al, ik leer er wel mee lezen. groetjes 13 augustus 2009 bewerkt door GeoVlinder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasc0 Geplaatst 13 augustus 2009 Share Geplaatst 13 augustus 2009 hihi al geeft er niemand antwoord, er zijn er altijd die het toch proberen en dan krijg je vanzelf antwoord. (Barny's bussie is op hol geslagen)groetjes Euro 95 getankt in plaats van frietolie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden