Spring naar bijdragen

Vereniging of stichting? - Geef je mening


Geoman

Aanbevolen berichten

  • 3 years later...
ReizenReizen

Alvorens mijn stem te geven wel nog even een vraag?

Dit draadje is geopend op 1 mei 2002. (en ik heb ook gelezen waarom en wat er toen speelde). Door de recente gebeurtenissen is dit draadje opnieuw geopend maar de pol resultaten die er nu staan zijn die ook nog van 2002 of van afgelopen uur (want een uur geleden was dit draadje nog op slot, geloof ik :nono: )

Indien de pol resultaten verouderd zijn gelieve een nieuwe pol opstarten.

 

Ger@ld

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Aha, discussies lopen al vanaf het begin hoog op, ligt misschien aan de "eigen wijze" van de individuele geocacher? Hoe is dat draadje destijds afgelopen dan? Ik bedoel, het is tot op heden een stichting. Hierbij bepaalt het bestuur van een stichting het beleid. Bij een vereniging heb je leden die kunnen/moeten stemmen over bepaalde zaken. Beide vormen hebben voor- en nadelen. En wat mij betreft loopt het nu toch goed :nono: ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb voor stichting gestemd.

 

Een vereniging heeft namelijk een voorzitter, een begroting, leden vergaderingen en wat nog het ergste is: een clubblad en clubkleding.

 

Dan wordt Geocaching burgelijk en is voor mij de lol en het avontuurlijke van de sport weg.

 

Groet,

Vinnie1

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Team Firefox Geplaatst op Vandaag, 21:50

Clubblad  ;)

Gewoon het forum goed volgen en lezen, alles komt al aan bod

 

Clubkleding  :nono:  ;)  :(

Ja, gezellig, allemaal eenheidsworstjes in het bos ;)

 

Met een onderhuidse ingeplantte chip voor het geval je van het pad afgaat en de boswachter een rekening wilt sturen.....

bewerkt door Team Professor X
Link naar opmerking
Deel via andere websites

"Ja, gezellig, allemaal eenheidsworstjes in het bos"

 

Professor X. Je slaat precies de spijker op de kop met wat ik bedoelde met burgelijk. Ik vind slechts 1 eenheidsworst goed, en dat zijn degene die je op een barbeque kunt leggen :nono:

 

En ik geloof dat er een nieuwe redacteur is opgestaan voor de weekly geocacher. Of Team Firefox, heb ik je smiley verkeerd begrepen ;-)

 

groet,

Vinnie1

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een GC.com badge of speld of sticker kan ook gezien worden als zijnde "kleding".

En daar lopen we wel allemaal trots mee te paraderen door het bos.

Het woord clubkleding heeft een negatieve smaak omdat het in verband wordt gebracht met uniformen of sportkleding.

Ik zelf zie wel de voordelen in van een vereniging vooral op het gebied van centraal overleg wat in het verband van een vereniging kan worden aangestuurd door zijn leden.

Maar zoals gezegt. Dit is een oud draadje met oude resultaten afgespiegeld tegen een oude situatie. Daarom heb ik nog niet gestemd. Er zal dan eerst een nieuwe poll moeten worden gestart.

 

Ger@ld

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...