GuppieRob Geplaatst 29 juli 2009 Geplaatst 29 juli 2009 Hallo, Zijn er nog meer mensen waar de volgorde van de lijst van nearest caches niet meer helemaal op dichtsbijzijnde is gesorteerd. Nu is er een andere cache bovenaan de lijst gekomen. Voordeel is wel, dat Mijnopolie een stukje naar beneden is geschoven, dan heeft die weer wat minder haast GuppyRob
Team WilP Geplaatst 29 juli 2009 Geplaatst 29 juli 2009 (bewerkt) Even gekeken, en de volgorde blijkt ook bij mij niet te kloppen. 29 juli 2009 bewerkt door Team WilP
Team Gelaen Geplaatst 29 juli 2009 Geplaatst 29 juli 2009 (bewerkt) Zoek en gij zult vinden Zelfs hier op het forum: http://forum.geocaching.nl/index.php?showtopic=14193&hl= Blijkbaar nog niet opgelost. Edit: Net even het .com forum gecheckt. Daar wordt idd door meerderen melding gemaakt van het niet altijd goed sorteren. Edit2: Hiero 29 juli 2009 bewerkt door Team Gelaen
TuuronTour Geplaatst 29 juli 2009 Geplaatst 29 juli 2009 Voordeel is wel, dat Mijnopolie een stukje naar beneden is geschoven, dan heeft die weer wat minder haast Bij Geod'or-rijke caches zoals Mijnopolie is het juist niet de bedoeling deze gehaast te doen Staar je niet blind op de nearest-lijst bij het bepalen van je uitstapjes
GuppieRob Geplaatst 29 juli 2009 Auteur Geplaatst 29 juli 2009 Voordeel is wel, dat Mijnopolie een stukje naar beneden is geschoven, dan heeft die weer wat minder haast Bij Geod'or-rijke caches zoals Mijnopolie is het juist niet de bedoeling deze gehaast te doen Staar je niet blind op de nearest-lijst bij het bepalen van je uitstapjes Deze staat al vanaf het begin(januari 2009) op de eerste pagina en ik ben nog steeds aan het wachten op het juiste moment. Hier moet je gewoon minimaal een dag voor uittrekken. Maar het lokt wel, omdat het startpunt op loopafstand van mijn huis isl
hneel Geplaatst 29 juli 2009 Geplaatst 29 juli 2009 Ook de lijst met eigen founds is niet meer correct op datum gesorteerd.
Aanbevolen berichten