Cernunnos Geplaatst 26 juli 2009 Geplaatst 26 juli 2009 Hallo allen. Ik kan zo niet een draadje vinden dat hier over gaat. Wat missen wij tijdens het cachen nog op onze colorado? Lijkt me leuk om dat van iedereen te horen. Wie weet leest Garmin wel mee? ;-) Het makkelijkste is om het gedeelte tussen de[knip] te knippen en over te nemen in jou reactie. Zo ontstaat er vanzelf een lijst. zelf denk ik aan het volgende: [knip] - een soort radar scherm ter navigatie als je in de buurt van de cahce bent. Op dit manier navigeer je makkelijker naar de chache. in het ronde scherm met kruis en meerdere ringen is het centrum je huidige positie. Met een gekleurde dot kan de locatie van de chache worden aangegeven. [Knip] Ik ben benieuwd wat er allemaal nog naar voren komt aan leuke aanpassingen. gr
Rietje-10 Geplaatst 26 juli 2009 Geplaatst 26 juli 2009 Wij hebben ook een wens(je): [knip] - een soort radar scherm ter navigatie als je in de buurt van de cahce bent. Op dit manier navigeer je makkelijker naar de chache. in het ronde scherm met kruis en meerdere ringen is het centrum je huidige positie. Met een gekleurde dot kan de locatie van de chache worden aangegeven. -In de cache beschrijving plaatjes/afbeeldingen kunnen zien ipv alleen text. dit zou papierloos cachen behoorlijk bevorderen. [Knip]
*BaJo* Geplaatst 26 juli 2009 Geplaatst 26 juli 2009 [knip] - een soort radar scherm ter navigatie als je in de buurt van de cahce bent. Op dit manier navigeer je makkelijker naar de chache. in het ronde scherm met kruis en meerdere ringen is het centrum je huidige positie. Met een gekleurde dot kan de locatie van de chache worden aangegeven. -In de cache beschrijving plaatjes/afbeeldingen kunnen zien ipv alleen text. dit zou papierloos cachen behoorlijk bevorderen. - stapeltel aplicatie - letterwaarde optel aplicatie - Gevaren zones [Knip]
Team Chouffe Geplaatst 11 september 2009 Geplaatst 11 september 2009 Ik ben sinds 2 weken nu in het bezit van de Colorado 300 (had daarvoor een magellan Explorist 500) en ben erg tevreden over de werking etc. Het was in het beging wel even zoeken naar alle mogelijkheden omdat ik natuurlijk de Explorist 500 gewend was. Wat ik graag zou willen zien is bij het overzicht geocaches dat daar het icoontje wordt weergegeven m.b.t. soort cache. De lijst met caches wordt perfect getoond met afstand, naam etc etc maar in dit overzicht mis ik dat je in een oogopslag het type cache kan zien.
Krusko Geplaatst 11 september 2009 Geplaatst 11 september 2009 [knip]- een soort radar scherm ter navigatie als je in de buurt van de cahce bent. Op dit manier navigeer je makkelijker naar de chache. in het ronde scherm met kruis en meerdere ringen is het centrum je huidige positie. Met een gekleurde dot kan de locatie van de chache worden aangegeven. -In de cache beschrijving plaatjes/afbeeldingen kunnen zien ipv alleen text. dit zou papierloos cachen behoorlijk bevorderen. - stapeltel aplicatie - letterwaarde optel aplicatie - Gevaren zones - Mogelijkheid om gevonden cache's in 1 keer te verwijderen vanuit de Colorado [Knip]
@rend Geplaatst 11 september 2009 Geplaatst 11 september 2009 Gevaren zones en Gevaren zones en Gevaren zones. En daar wacht ik al meer als een jaar op. Maar ik denk persoonlijk dat wij als Colorado gebruikers door Garmin al afgeschreven zijn. Het lijkt er op dat er niet veel meer voor ons ontwikkeld wordt en ik voel me daarom door Garmin een beetje veel be*******ert. En dat Wherigo begint ook langzamerhand een lachertje te worden.
Tornado Bram Geplaatst 11 september 2009 Geplaatst 11 september 2009 Gevaren zones en Gevaren zones en Gevaren zones. En daar wacht ik al meer als een jaar op.Maar ik denk persoonlijk dat wij als Colorado gebruikers door Garmin al afgeschreven zijn. Het lijkt er op dat er niet veel meer voor ons ontwikkeld wordt en ik voel me daarom door Garmin een beetje veel be*******ert. En dat Wherigo begint ook langzamerhand een lachertje te worden. en toch vind ik persoonlijk de colorado een fijner apparaat dan de oregon - een soort radar scherm ter navigatie als je in de buurt van de cahce bent. Op dit manier navigeer je makkelijker naar de chache. in het ronde scherm met kruis en meerdere ringen is het centrum je huidige positie. Met een gekleurde dot kan de locatie van de chache worden aangegeven. - In de cache beschrijving plaatjes/afbeeldingen kunnen zien ipv alleen text. dit zou papierloos cachen behoorlijk bevorderen. - stapeltel aplicatie - letterwaarde optel aplicatie - Gevaren zones - Mogelijkheid om gevonden cache's in 1 keer te verwijderen vanuit de Colorado - Spanningsproblemen bij opstarten met het 12v snoer in de auto loopt de colorado regelmatig vast
Tornado Bram Geplaatst 11 september 2009 Geplaatst 11 september 2009 Gevaren zones en Gevaren zones en Gevaren zones. En daar wacht ik al meer als een jaar op.Maar ik denk persoonlijk dat wij als Colorado gebruikers door Garmin al afgeschreven zijn. Het lijkt er op dat er niet veel meer voor ons ontwikkeld wordt en ik voel me daarom door Garmin een beetje veel be*******ert. En dat Wherigo begint ook langzamerhand een lachertje te worden. en toch vind ik persoonlijk de colorado een fijner apparaat dan de oregon - een soort radar scherm ter navigatie als je in de buurt van de cahce bent. Op dit manier navigeer je makkelijker naar de chache. in het ronde scherm met kruis en meerdere ringen is het centrum je huidige positie. Met een gekleurde dot kan de locatie van de chache worden aangegeven. - In de cache beschrijving plaatjes/afbeeldingen kunnen zien ipv alleen text. dit zou papierloos cachen behoorlijk bevorderen. - stapeltel aplicatie - letterwaarde optel aplicatie - Gevaren zones - Mogelijkheid om gevonden cache's in 1 keer te verwijderen vanuit de Colorado - Spanningsproblemen bij opstarten met het 12v snoer in de auto loopt de colorado regelmatig vast - Op een eenvoudige manier de "noodlijst" in de colorado te plaatsen
Team Goud Geplaatst 20 november 2009 Geplaatst 20 november 2009 (bewerkt) Mijn lijstje: - Geen limiet op aantal caches in mijn GPSr, wat een onzin als je een 4GB kaartje erin hebt zitten. - Pocketquery in zip formaat erop zetten, - Pocketquery net als kaarten aan en uit kunnen zetten, zodat je veel kan meenemen - Foto's en HTML fatsoenlijk renderen (echt paperless cachen) - Geocache Tool Kit (voor het betere puzzelwerk) integereren 20 november 2009 bewerkt door Team Goud
TuuronTour Geplaatst 21 november 2009 Geplaatst 21 november 2009 Ik zou wel graag willen dat je makkelijk kan "switchen" tussen cache-beschrijving, kaart en waypoint manager, waarbij de positie in de beschrijving onthouden blijft en opnieuw scrollen niet nodig is.
de tuutjes Geplaatst 11 februari 2010 Geplaatst 11 februari 2010 (bewerkt) Ik ben sinds 2 weken nu in het bezit van de Colorado 300 (had daarvoor een magellan Explorist 500) en ben erg tevreden over de werking etc. Het was in het beging wel even zoeken naar alle mogelijkheden omdat ik natuurlijk de Explorist 500 gewend was.Wat ik graag zou willen zien is bij het overzicht geocaches dat daar het icoontje wordt weergegeven m.b.t. soort cache. De lijst met caches wordt perfect getoond met afstand, naam etc etc maar in dit overzicht mis ik dat je in een oogopslag het type cache kan zien. ben ik het helemaal me eens (via GSAK kun je wel een lettercode toe voegen maar is niet erg fijn) 12 februari 2010 bewerkt door de tuutjes
Aanbevolen berichten