8BG Geplaatst 20 november 2003 Geplaatst 20 november 2003 Verbazingwekkend hoeveel StarTrek er in dit draadje zit. Ik resumeer: Dutch-Locutus: "THE BORG" is watching you, resistance is futile MacPhisto: Hmm, als je een battle met Locutus aangaat kan ik de cache misschien beter "Wolf 359" noemen... Barny: ben al aan het zoeken maar alle tijdruimtes zijn leeg Dutch-Dinges weer: film canister in 1 van die gaten en je hebt een geweldige cache. (Doelt hij hier op zwarte gaten of op wormholes??) Tot zover. Tijdens het Handlangers Event is mijn autootje al een cache geweest. De bekende Barny sticker zit nog steeds op de achterruit en de asbak zit nog altijd vol met diamanten van een niet nader te noemen team. Dus wellicht kan ik hem ook nog in een volgend leven gebruiken als vaste cache. Hmmm, nu ik erover nadenk, Lang Parkeren is toch ook een Toyota??
Joseph Geplaatst 20 november 2003 Geplaatst 20 november 2003 resistance is futile Perhaps today is a good day to die
dutch-locutus Geplaatst 20 november 2003 Geplaatst 20 november 2003 resistance is futile Perhaps today is a good day to die Dit topic begint mijn naam echt eer aan te doen, meschien moet er een hoekje voor trekies gemaakt worden op het forum. NB voor alle trekkies die een keer in de Eifel Duitsland komen: van harte aanbevolen "... to boldly go where no cacher has gone before" ( zoek waypoint: GCDE4F ) zie de foto's in mijn log van die cache om een indruk te krijgen. Een hele mooie tocht met een spectaculair eindpunt. Locutus "Beat me home Scotty"
Wij Drie Geplaatst 20 november 2003 Geplaatst 20 november 2003 [OFF-TOPIC] Dit topic begint mijn naam echt eer aan te doen, meschien moet er een hoekje voor trekies gemaakt worden op het forum. NB voor alle trekkies die een keer in de Eifel Duitsland komen: van harte aanbevolen "... to boldly go where no cacher has gone before" ( zoek waypoint: GCDE4F ) zie de foto's in mijn log van die cache om een indruk te krijgen. Een hele mooie tocht met een spectaculair eindpunt. Ik heb hier nog een Startrek TravelBug uit het verre US of A liggen: To Boldly Go - Make It So! Die gaan we ook weer eens snel ergens achterlaten. Dan kan één van jullie Trekkies er op gaan jagen. [/OFF-TOPIC] tot cache, team Wij Drie
dutch-locutus Geplaatst 20 november 2003 Geplaatst 20 november 2003 [OFF-TOPIC]Dit topic begint mijn naam echt eer aan te doen, meschien moet er een hoekje voor trekies gemaakt worden op het forum. NB voor alle trekkies die een keer in de Eifel Duitsland komen: van harte aanbevolen "... to boldly go where no cacher has gone before" ( zoek waypoint: GCDE4F ) zie de foto's in mijn log van die cache om een indruk te krijgen. Een hele mooie tocht met een spectaculair eindpunt. Ik heb hier nog een Startrek TravelBug uit het verre US of A liggen: To Boldly Go - Make It So! Die gaan we ook weer eens snel ergens achterlaten. Dan kan één van jullie Trekkies er op gaan jagen. [/OFF-TOPIC] tot cache, team Wij Drie [OFF-TOPIC] Ik heb hier nog een Startrek TravelBug uit het verre US of A liggen: To Boldly Go - Make It So! Die gaan we ook weer eens snel ergens achterlaten. Dan kan één van jullie Trekkies er op gaan jagen. [/OFF-TOPIC] tot cache, team Wij Drie :dribble:Maak me gek , die moet ik in mijn find list hebben. Je wordt bedankt wij drie....nu moet ik die TB op mijn watchlist zetten en na reizen Greetz, Locutus.
MegaHeks Geplaatst 20 november 2003 Geplaatst 20 november 2003 meschien moet er een hoekje voor trekies gemaakt worden op het forum. Spaar jij ook al die boxen met al die seizoenen erop.....eerste die zilveren en nu die zwarte....
Macphisto Geplaatst 20 november 2003 Auteur Geplaatst 20 november 2003 NB voor alle trekkies die een keer in de Eifel Duitsland komen: van harte aanbevolen "... to boldly go where no cacher has gone before" ( zoek waypoint: GCDE4F ) zie de foto's in mijn log van die cache om een indruk te krijgen. Een hele mooie tocht met een spectaculair eindpunt. Ik beschouw mezelf niet (meer) als trekkie (ik kijk nauwelijks meer eigenlijk), maar die cache ziet er inderdaad wel erg leuk gedaan uit!
dutch-locutus Geplaatst 21 november 2003 Geplaatst 21 november 2003 meschien moet er een hoekje voor trekies gemaakt worden op het forum. Spaar jij ook al die boxen met al die seizoenen erop.....eerste die zilveren en nu die zwarte.... Neen...de drie laaste films op dvd en dan houd het op, en ik ben ook niet zo gek dat ik een kostuum heb om me als weet ik veel wat te verkleden. Dat laat ik aan de echte freaks over (kan me geld wel in iets kwijt waar ik meer aan heb) Gewoon verslaafd aan de serrie en de films . Locutus
8BG Geplaatst 22 november 2003 Geplaatst 22 november 2003 Is een duikpak niet te gebruiken als outfit? Ik heb me eenmaal in een wetsuit gehezen en toen voelde ik me behoorlijk colonel/commander Dinges. Gewoon een klodder gele verf hier en daar en je kunt met carnaval de straat op als zo'n StarTrek figuur.
dutch-locutus Geplaatst 22 november 2003 Geplaatst 22 november 2003 Is een duikpak niet te gebruiken als outfit? Ik heb me eenmaal in een wetsuit gehezen en toen voelde ik me behoorlijk colonel/commander Dinges. Gewoon een klodder gele verf hier en daar en je kunt met carnaval de straat op als zo'n StarTrek figuur. Hoever off topic kunnen we? Ver dus: MMh 8baan heb jij enig idee hoe warm mijn DROOGPAK is op het droge....hoewel het idee staat me wel aan, mijn avatar op m'n duik pak Ik ga het ff vragen op het techdive forum wat de mogenlijkheden zijn. Greetz Locutus, Hieronder Locutus in zijn NATPAK in de Rode Zee, Hurgada voorjaar 2003
MegaHeks Geplaatst 24 november 2003 Geplaatst 24 november 2003 Hoever off topic kunnen we? Je laat gewoon de MegaHekshulplijn bellen, die weet raad
dutch-locutus Geplaatst 24 november 2003 Geplaatst 24 november 2003 Hoever off topic kunnen we? Je laat gewoon de MegaHekshulplijn bellen, die weet raad Mhhh... Doe het niet graag bellen voor hulp, maar we hadden iets te ver gereden om zonder succes terug te moeten. Maarhu... het bedankje in het log voor de mega snelle hulp aan Chief was natuurlijk ook voor jou. TNX voor de CoCa cache Locutus.
Wij Drie Geplaatst 25 november 2003 Geplaatst 25 november 2003 Maak me gek , die moet ik in mijn find list hebben.Je wordt bedankt wij drie....nu moet ik die TB op mijn watchlist zetten en na reizen De To Boldly Go - Make It So! TravelBug is geplaatst hoor. Hij ligt in Woerkum. Dus de jacht is geopend. May the force be with you, of zit ik nu weer verkeerd. tot cache, team Wij Drie
dutch-locutus Geplaatst 25 november 2003 Geplaatst 25 november 2003 De To Boldly Go - Make It So! TravelBug is geplaatst hoor. Hij ligt in Woerkum. Dus de jacht is geopend. May the force be with you, of zit ik nu weer verkeerd. tot cache, team Wij Drie SSSST...
dutch-locutus Geplaatst 28 november 2003 Geplaatst 28 november 2003 Maak me gek , die moet ik in mijn find list hebben.Je wordt bedankt wij drie....nu moet ik die TB op mijn watchlist zetten en na reizen De To Boldly Go - Make It So! TravelBug is geplaatst hoor. Hij ligt in Woerkum. Dus de jacht is geopend. May the force be with you, of zit ik nu weer verkeerd. tot cache, team wij drie Locutus zag op deze (vrij)dag midag zijn kans schoon...de TB is mijn... Mooie cache wij drie, ik heb hem beloond met het terug plaatsen van een andere TB. Greetz, Locutus
Aanbevolen berichten