Spring naar bijdragen

Probleempje met Caches laden in de GPS; Hulp gevraagd


Lieselotte

Aanbevolen berichten

sinds een week ben ik premium member geworden; als we de geocaches inladen in de nuvi staat de omschrijving in HTML taal erop, beetje lastig en verwarrend. de hints komen er ook prima in en zelfs een paar logs.

in de etrex vista hcx, niks van dat alles,

doe ik iets verkeerd of is de normaal??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

sinds een week ben ik premium member geworden; als we de geocaches inladen in de nuvi staat de omschrijving in HTML taal erop, beetje lastig en verwarrend. de hints komen er ook prima in en zelfs een paar logs.

in de etrex vista hcx, niks van dat alles,

doe ik iets verkeerd of is de normaal??

Met de Etrex kun je niet paperless cachen en de Nuvi is er niet voor gemaakt, als je de Oregon of de Colorado :huh: neemt dan krijg je de cachebeschrijvingen heel mooi, geen html maar gewone taal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Met de Etrex kun je niet paperless cachen en de Nuvi is er niet voor gemaakt, als je de Oregon of de Colorado :huh: neemt dan krijg je de cachebeschrijvingen heel mooi, geen html maar gewone taal.

Als je de cache beschrijving in je GPS laad via een cachepagina dan krijg je de html code mee. Dit los je op door GSAK te gebruiken.

 

Misschien is dat het probleem?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Met de Etrex kun je niet paperless cachen en de Nuvi is er niet voor gemaakt, als je de Oregon of de Colorado :huh: neemt dan krijg je de cachebeschrijvingen heel mooi, geen html maar gewone taal.

Als je de cache beschrijving in je GPS laad via een cachepagina dan krijg je de html code mee. Dit los je op door GSAK te gebruiken.

 

Misschien is dat het probleem?

Voor de Nuvi is dat nog nodig, maar bij de nieuwe softwareupdates van de Oregon vertaalt de Oregon de html zelf. Maar ik gebruik ook gewoon GSAK hoor, voor corrected coords enz.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...