Team Helmpies Geplaatst 8 juli 2009 Geplaatst 8 juli 2009 Alweer een vraagje waar ik met de help-opties van GSAK niet uit kom... Is er een mogelijkheid in GSAK om individuele caches (regels) te kopieren van de ene naar de andere database? (COPY -> PASTE) Nu doe ik het via een PQ van een speciale bookmark die ik hiervoor heb, maar het is veel handiger om het binnen GSAK te kunnen doen. (Ben ik ook een stuk minder afhankelijk van servers en zo...) Als dit technisch mogelijk is, kan GSAK voor mij helemaal niet meer stuk!
Team Gelaen Geplaatst 8 juli 2009 Geplaatst 8 juli 2009 Kun je de betreffende caches niet markeren binnen Gsak (user-flag), daar een filter overheen leggen en vervolgens de hele boel als gpx file exporteren, waarna je de boel weer importeert in een andere database. Om op je oorspronkelijk vraag terug te komen: Geen idee of dat kan. Heb nu GSAK niet bij de hand. Jan
De Saatjes Geplaatst 8 juli 2009 Geplaatst 8 juli 2009 Kun je de betreffende caches niet markeren binnen Gsak (user-flag), daar een filter overheen leggen en vervolgens de hele boel als gpx file exporteren, waarna je de boel weer importeert in een andere database. Om op je oorspronkelijk vraag terug te komen: Geen idee of dat kan. Heb nu GSAK niet bij de hand. Jan Dat werkt, zo doe ik het altijd. Userflaggen en dan kiezen voor copy of move.
Janivanda Geplaatst 8 juli 2009 Geplaatst 8 juli 2009 Gebruik hiervoor de optie Move/Copy Waypoints in het menu Database van GSAK. Eerst een selectie maken en daarna met genoemde optie verplaatsen of kopieren.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden