Waldio Geplaatst 29 juni 2009 Geplaatst 29 juni 2009 Ik probeer een cordinaat van een cache in te voegen in mijn GPS. Ik gebruik de site geocaching.com. Hoe kan ik cordinaten verzenden vanaf die site naar mijn GPS? Ik heb een Garmin Venture HC.
zoekbaars Geplaatst 29 juni 2009 Geplaatst 29 juni 2009 via kabeltje de GPS aan je PC koppelen, via de bedoelde site op GC.com de optie Send tot GPS kiezen en als je de GPS aan hebt staan, dan moet GC.com je GPS herkennen en worden de gegevens naar je GPS gezonden. Zoekbaars
Waldio Geplaatst 29 juni 2009 Auteur Geplaatst 29 juni 2009 Oh is het zo makkelijk! Moet je als je je GPS aansluit ook de GC.nl opstarten of gebeurt dat automatisch of doet geocaching.com dat?
Jeroenvdberg Geplaatst 29 juni 2009 Geplaatst 29 juni 2009 "Send to GPS" is een functie van Geocaching.com. Geocaching.nl staat hier volledig los van. Er zitten wat handigheidjes op Geocaching.nl, maar verder kun je ALLES doen met Geocaching.com.
G-en-M Geplaatst 29 juni 2009 Geplaatst 29 juni 2009 je sluit je gps aan op je pc en dan via gc.com stuur je ze naar gps, hiervoor moet je wel even een plugin installeren voor je webbrowser. Zo deed ik het in het begin ook, totdat ik premium member werd en alles via gsak doe.
Waldio Geplaatst 29 juni 2009 Auteur Geplaatst 29 juni 2009 je sluit je gps aan op je pc en dan via gc.com stuur je ze naar gps, hiervoor moet je wel even een plugin installeren voor je webbrowser.Zo deed ik het in het begin ook, totdat ik premium member werd en alles via gsak doe. Waar kan ik die plugin vinden?
Krolik Geplaatst 29 juni 2009 Geplaatst 29 juni 2009 (bewerkt) via kabeltje de GPS aan je PC koppelen, via de bedoelde site op GC.comde optie Send tot GPS kiezen en als je de GPS aan hebt staan, dan moet GC.com je GPS herkennen en worden de gegevens naar je GPS gezonden. Zoekbaars @ Waldio: Als je bovenstaande heb gedaan en de pc herkent je gps niet dan staat er in hetzelfde kadertje ook een link naar de site van Garmin waar je die plugin kan downloaden. Hier is de plugin te vinden: Garmin communicator plugin 29 juni 2009 bewerkt door Krolik
Waldio Geplaatst 30 juni 2009 Auteur Geplaatst 30 juni 2009 @ Krolik, ik heb die plugin gedownload en uitgevoerd, maar nu herkent hij mijn GPS nog steeds niet.
MRmcb Geplaatst 30 juni 2009 Geplaatst 30 juni 2009 @ Krolik, ik heb die plugin gedownload en uitgevoerd, maar nu herkent hij mijn GPS nog steeds niet. Kan het zijn dat je IE-6 hebt draaien? Zelfde probleem gehad met de Csx60 en na een update naar IE7 deed ie het wel Grtz.
Waldio Geplaatst 30 juni 2009 Auteur Geplaatst 30 juni 2009 @ Krolik, ik heb die plugin gedownload en uitgevoerd, maar nu herkent hij mijn GPS nog steeds niet. Kan het zijn dat je IE-6 hebt draaien? Zelfde probleem gehad met de Csx60 en na een update naar IE7 deed ie het wel Grtz. Ik heb gekeken, maar ik heb wel gewoon IE7. Dus misschien iemand anders een idee?
Remunj Geplaatst 30 juni 2009 Geplaatst 30 juni 2009 (bewerkt) Je kunt proberen ook de laaste update van de Garmin USB te installeren. Daarna kun je via Garmin communicator de "Test Page"proberen. deze test gaat kijken of alles juist is geinstaleerd, vindt hij de gps dan nog niet, dan zou ik terug gaan naar de zaak waar hij gekocht is. Misschien hebben zij de oplossing. 30 juni 2009 bewerkt door Remunj
Waldio Geplaatst 30 juni 2009 Auteur Geplaatst 30 juni 2009 Alles geprobeert, er staan nu duizenden update's van Garmin op mijn computer. Maar noch steeds geen ontvankst op het internet. GPS zegt wel dat hij is aangesloten. Ik denk dat ik maar naar de winkel ga.
Remunj Geplaatst 30 juni 2009 Geplaatst 30 juni 2009 Alles geprobeert, er staan nu duizenden update's van Garmin op mijn computer. Maar noch steeds geen ontvankst op het internet. GPS zegt wel dat hij is aangesloten. Ik denk dat ik maar naar de winkel ga. Lijkt mij inderdaad de beste oplossing.
Aanbevolen berichten