EddyG Geplaatst 29 juni 2009 Geplaatst 29 juni 2009 Ik heb hem gisteren geupdeet en toen had ik geen problemen met uitschakelen en vandaag deed ik hem aan en bekeek een cachepagina. Toen ik die had doorgelezen wist ik dat de puzzel ervan helemaal niet zo moeilijk was als dat ik dacht. Maar goed, ik zette hem uit en ik kreeg toen ie uitstond meteen een half-'aan' scherm. Een beetje irritant dus downgrade ik hem denk ik weer naar 2.98. Nu (2 minuten later) is dat halve scherm weer weg en is mijn hele scherm 'normaal' zwart. Ik zou dus nog maar niet aan 2.99 beginnen, ik vind het een beetje irritant dat dat scherm half-aan blijft staan. Gewoon weer even aan zetten, daarna weer uit en hij sluit normaal af. Zoals ik al schreef, geen enkel probleem hier. Officieel bericht van Garmin. Thanks for testing the beta release. This problem has been reported to us by several people and it will be fixed in the next release. You may continue to use 2.99. It will not damage the display. The only side affect of this problem is that any settings you change within about 15 second of turning the Oregon off might not get saved.
DiedB Geplaatst 29 juni 2009 Geplaatst 29 juni 2009 Ik heb hem gisteren geupdeet en toen had ik geen problemen met uitschakelen en vandaag deed ik hem aan en bekeek een cachepagina. Toen ik die had doorgelezen wist ik dat de puzzel ervan helemaal niet zo moeilijk was als dat ik dacht. Maar goed, ik zette hem uit en ik kreeg toen ie uitstond meteen een half-'aan' scherm. Een beetje irritant dus downgrade ik hem denk ik weer naar 2.98. Nu (2 minuten later) is dat halve scherm weer weg en is mijn hele scherm 'normaal' zwart. Ik zou dus nog maar niet aan 2.99 beginnen, ik vind het een beetje irritant dat dat scherm half-aan blijft staan. Gewoon weer even aan zetten, daarna weer uit en hij sluit normaal af. Zoals ik al schreef, geen enkel probleem hier. The only side affect of this problem is that any settings you change within about 15 second of turning the Oregon off might not get saved. Vandaar dat dat die cache die ik pas deed en in mijn GPS op found zette er niet meer in stond als found toen ik hem (ik denk binnen minder dan 15 seconden) weer aanzette!
Geinponem Geplaatst 1 juli 2009 Geplaatst 1 juli 2009 Het probleem is inmiddels opgelost met de nieuwe 3.01 Beta-versie: http://www8.garmin.com/support/blosp.jsp
reej Geplaatst 1 juli 2009 Geplaatst 1 juli 2009 Leuk 2 topics over bijna hetzelfde - http://forum.geocaching.nl/index.php?showt...1946&st=100
Aanbevolen berichten