Team MaChrAu Geplaatst 16 juni 2009 Geplaatst 16 juni 2009 Ik probeer de gpx bestanden te downloade. Het enige wat ik zie is die irritante paarse gast van HetNet met een 404 melding. Heeft iemand deze bestanden.
silkwood Geplaatst 16 juni 2009 Geplaatst 16 juni 2009 (bewerkt) Ik kan zonder probleem een gpx-bestand downloaden. Er van uit gaande dat je een gpx-bestand van gc.com wilt downloaden. Mijn conclusie is dat het een probleem is met je provider en kan je beter die kant acties uitzetten. Overigens vraag je in het algemeen naar gpx-bestanden, maar je zegt niks over de inhoud. Bovendien vraag ik me af waarom je niet een dagje kan wachten. Wellicht werkt het dan wel. EDIT OOPS, ik was te snel met reageren en had niet goed naar het onderwerp gekeken. Daar staat wel welke bestanden je bedoelt en inderdaad, daar krijg ik ook hetzelfde mannetje. 16 juni 2009 bewerkt door silkwood
Team jemar Geplaatst 16 juni 2009 Geplaatst 16 juni 2009 Kan dit linkje je wat duidelijkheid verschaffen?!
Team MaChrAu Geplaatst 16 juni 2009 Auteur Geplaatst 16 juni 2009 Kan dit linkje je wat duidelijkheid verschaffen?! Ik heb nog niet de hele draad gelezen, maar ik begrijp dat er nog steeds een probleem is.
Team_Laros Geplaatst 23 juni 2010 Geplaatst 23 juni 2010 Ik krijg het idee dat dit een beetje afgelopen is, maar heeft iemand misschien nog ergens een gpx bestand beschikbaar? Het lijkt mij wel leuk om eens een poging te doen naast het geocachen. Mvgr, Team Laros Wijnand
Prof. Y. Lupardi Geplaatst 23 juni 2010 Geplaatst 23 juni 2010 Kernnetpunten op meters nauwkeurig Dit is het meest recente in xls format. Dus voor spreadsheet. Met welke software je daar dan een gpx van moet maken weet ik niet. Vroeger kon het door een csv file (comma separated values) te maken en die dan in GPSBabel te maken tot gpx. Kan het simpeler? (een spreadsheet macrootje?)
scoutvinder Geplaatst 23 juni 2010 Geplaatst 23 juni 2010 er moet ook ergens een bestand in kml formaat zijn. Deze had ik een paar maanden terug nog gedownload. jammer genoeg heb ik deze weer weggegooid. Mischien kan iemand dit bestandje wel vinden. scoutvinder
scoutvinder Geplaatst 23 juni 2010 Geplaatst 23 juni 2010 Ik heb hem gevonden. als het goed is bedoel je deze. download in kmz je hebt alleen wel google earth nodig om het te openen. Scoutvinder
Waldio Geplaatst 23 juni 2010 Geplaatst 23 juni 2010 je hebt alleen wel google earth nodig om het te openen. Hoeft niet, je kan het ook met http://www.gpsvisualizer.com/
Team_Laros Geplaatst 24 juni 2010 Geplaatst 24 juni 2010 Helemaal geweldig. Dank voor jullie medewerking. Mvgr, Team_Laros
scoutvinder Geplaatst 13 januari 2011 Geplaatst 13 januari 2011 ik haal dit draadje weer even naar boven omdat daar een google earth bestand van de meetpunten staat. Scoutvinder er moet ook ergens een bestand in kml formaat zijn. Deze had ik een paar maanden terug nog gedownload. jammer genoeg heb ik deze weer weggegooid. Mischien kan iemand dit bestandje wel vinden. scoutvinder Ik heb hem gevonden. als het goed is bedoel je deze. download in kmz je hebt alleen wel google earth nodig om het te openen. Scoutvinder
Twin Peaks Geplaatst 13 januari 2011 Geplaatst 13 januari 2011 waarvoor dank, we gaan proberen het aan de pagina te linken!
Aanbevolen berichten