petervw Geplaatst 16 juni 2009 Geplaatst 16 juni 2009 Maar dat DiedB helemaal nooit iets leest en zomaar lukraak wat bericht is de laatste dagen ook opvallendKijk hier eens, misschien vind je daar wat. Barny Hoezo lukraak wat bericht? Het draadje waar ik naar wijs helpt toch voor het vragen van toestemming! Lezen jochie, zie bericht #4 daar staat hetzelfde. maar omdat er wel een heleboel verschillende lettertjes in bericht #4 staan heb ik dat stukje voor jou er even uitgehaald maar ik heb in het zoekmenu even gekeken op "toestemming" en dan zie je dat er al een boel draatjes geweest zijn met de zelfde vraag Comprente amigo Barny Heel goed opgelet barny! Complimenten!
barny Geplaatst 16 juni 2009 Geplaatst 16 juni 2009 Ff kijken, Word peterw wat gevraagt? Kan peterw iets met het bericht vertellen? Heeft het bericht iets met de eerste vraag stelling te maken? Word er zowiezo begrepen wat er met dat bericht bedoelt word? Heeft het bericht ook maar enige nut om geplaatst te worden? Waarom dan geplaatst? Om het plaatsen om het plaatsen misschien, is dat de enige overeenkomst die ik namelijk zie Barny
Lepman Geplaatst 16 juni 2009 Geplaatst 16 juni 2009 Ff kijken, Word peterw wat gevraagt? Kan peterw iets met het bericht vertellen? Heeft het bericht iets met de eerste vraag stelling te maken? Word er zowiezo begrepen wat er met dat bericht bedoelt word? Heeft het bericht ook maar enige nut om geplaatst te worden? Waarom dan geplaatst? Om het plaatsen om het plaatsen misschien, is dat de enige overeenkomst die ik namelijk zie Ik denk dat ze allebei lid zijn van de Bond van 15-jarigen en het voor elkaar opnemen
petervw Geplaatst 16 juni 2009 Geplaatst 16 juni 2009 Ff kijken, Word peterw wat gevraagt? Kan peterw iets met het bericht vertellen? Heeft het bericht iets met de eerste vraag stelling te maken? Word er zowiezo begrepen wat er met dat bericht bedoelt word? Heeft het bericht ook maar enige nut om geplaatst te worden? Waarom dan geplaatst? Om het plaatsen om het plaatsen misschien, is dat de enige overeenkomst die ik namelijk zie Ik denk dat ze allebei lid zijn van de Bond van 15-jarigen en het voor elkaar opnemen Sorry, ik ben geen 15
DiedB Geplaatst 16 juni 2009 Geplaatst 16 juni 2009 Ff kijken, Word peterw wat gevraagt? Kan peterw iets met het bericht vertellen? Heeft het bericht iets met de eerste vraag stelling te maken? Word er zowiezo begrepen wat er met dat bericht bedoelt word? Heeft het bericht ook maar enige nut om geplaatst te worden? Waarom dan geplaatst? Om het plaatsen om het plaatsen misschien, is dat de enige overeenkomst die ik namelijk zie Ik denk dat ze allebei lid zijn van de Bond van 15-jarigen en het voor elkaar opnemen Sorry, ik ben geen 15 En ik ook niet!
technetium Geplaatst 16 juni 2009 Geplaatst 16 juni 2009 (bewerkt) Ik denk dat ze allebei lid zijn van de Bond van 15-jarigen en het voor elkaar opnemen Sorry, ik ben geen 15 En ik ook niet! Het is de bond van niet 15 jarige die het voor elkaar opnemen. Ik ben ook geen 15 jaar, dus zijn we al met z'n drieën en Lepman en Barny zijn maar met z'n tweetjes Tc 16 juni 2009 bewerkt door technetium
Peet en Jop Geplaatst 16 juni 2009 Geplaatst 16 juni 2009 kom laat ik ook eens lekker off-topic roepen; Moddereters, het gaat hier wel erg offtopic hoor
de vlinders Geplaatst 16 juni 2009 Geplaatst 16 juni 2009 Ik denk dat ze allebei lid zijn van de Bond van 15-jarigen en het voor elkaar opnemen Sorry, ik ben geen 15 En ik ook niet! Het is de bond van niet 15 jarige die het voor elkaar opnemen. Ik ben ook geen 15 jaar, dus zijn we al met z'n drieën en Lepman en Barny zijn maar met z'n tweetjes Tc Willen jullie allemaal stoppen met deze off-topic berichten? Deze berichten hebben niets te maken met het topic zelf. heb je niets zinnigs toe te voegen? Schrijf dan niets!
DiedB Geplaatst 16 juni 2009 Geplaatst 16 juni 2009 kom laat ik ook eens lekker off-topic roepen; Moddereters, het gaat hier wel erg offtopic hoor De vraag is toch al beantwoord, dus dan kan de bond van de niet-15 jarigen lekker off-topic gaan praten!
Team jemar Geplaatst 16 juni 2009 Geplaatst 16 juni 2009 kom laat ik ook eens lekker off-topic roepen; Moddereters, het gaat hier wel erg offtopic hoor De vraag is toch al beantwoord, dus dan kan de bond van de niet-15 jarigen lekker off-topic gaan praten! Ja, dat kan....Maar, maar....daarvoor kun je de chat, Twitter, persoonlijke mail, de post, MSN, je eigen topic, SMS, telefoon, telegram, vlag en wimpel ed dergelijke gebruiken maar niet deze topic toch....Dus: zoals een aantal gebruikers vriendelijk hebben verzocht: ontopic svp. Anders krijgt Barnies event veel meer bezoekers.... Dank U!
Aanbevolen berichten