Team Tammo Geplaatst 11 november 2009 Share Geplaatst 11 november 2009 Als er een Powertrail zou zijn, die langs een leuke route gaat, zal ik hem zeker doen ! En nee, niet voor de puntjes, maar voor de kick om elke keer de juiste plek te vinden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scr@ppy Geplaatst 11 november 2009 Share Geplaatst 11 november 2009 http://www.geocaching.com/map/default.aspx...p;lng=-67.86657 dit is dus ook een powertrail... nu vraag ik mij af hoe je ze kunt vinden ? deze kwam ik op .com tegen maar bij teveel uitzoemen krijg ik niets meer te zien omdat het maar tot 500 caches gaat, is er een manier om er wel meer te zien zoals de hele kaart van Nederland ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Venniper Cache-zoekers Geplaatst 12 november 2009 Share Geplaatst 12 november 2009 http://www.geocaching.com/map/default.aspx...p;lng=-67.86657 dit is dus ook een powertrail... nu vraag ik mij af hoe je ze kunt vinden ? deze kwam ik op .com tegen maar bij teveel uitzoemen krijg ik niets meer te zien omdat het maar tot 500 caches gaat, is er een manier om er wel meer te zien zoals de hele kaart van Nederland ? Hmm die is niet leuk, die heeft kruispunten, en ik heb een groot probleem: ik kan slecht kiezen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasc0 Geplaatst 12 november 2009 Share Geplaatst 12 november 2009 Lijkt me wel wat! Zeker als het door een mooi gebied is. Ik ga er eens over nadenken! Geweldig! Bedankt voor de tip! Laat me even weten wanneer je gaat. Het lijkt mij ook wel wat. GeoTeeth Is goed! Nog meer geinterresseerden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pelley Geplaatst 12 november 2009 Share Geplaatst 12 november 2009 Pffffooeeeee, ik word nu al moe als ik eraan denk! Wel goed voor je dag-gemiddelde, maar niet voor ons weggelegd. Na zo'n 30 caches op 1 dag hebben we het over het algemeen wel gehad met zoeken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fam. Fransen Geplaatst 12 november 2009 Share Geplaatst 12 november 2009 We hebben van de zomer een powertrailtje in Duitsland gedaan. Op de fiets door een mooie bosrijke omgeving (picknickmand mee). Waarbij de legger zijn best had gedaan om zijn cache's op zo veel mogelijk verschillende manier te verstoppen. Dit is een bijzonder leuke dag geweest. Geen problemen mee dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden