Spring naar bijdragen

lara's doos en de reis


larabond

Aanbevolen berichten

Help help help.

 

Lange tijd gelden heb ik een cache gemaakt genaamt "lara's doos" deze cache is verdwenen en ik heb hem dan ook opgegeven.

 

Nu hoorde ik op het bbq event dat de cache nog steets zou leven alleen een eige leven was gaan lijden. Ik zou het wel heel gaaf vinden als hij weer boven water komt.Wie o wie kan er ieta meer vertellen over mijn doos.

:cry::cry:

 

Ook ben ik op zoek naar mijn hits hiker "de reis" voor het laast achetr gelaten in Dodecagon. Het is een zwart boekje met rode rand. Ik ben erg benieuwt hoe het met zijn reis gaat en wie hem heeft.

 

Alvast bedankt

 

:yes: lara bond

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Hoi Lara,

 

Heb je al contact gehad met Jeremy of iemand anders daar aan de andere kant van de oceaan?

 

Voor diegenen die het verhaal nog niet kennen:

 

Officieel werd lara's doos voor het laatst gevonden door LauYa op 25 nov 2001. (ik had toen nog nooit van geocaching gehoord) Omstreeks februarie 2002 verteld een vriend van mij dat hij iets heel grappigs gevonden had op een parkeerplaats in IJmuiden: Een munitie kistje met allemaal spulletjes erin, een logboekje etc. etc. (het inmiddels bekende verhaal) De kist heette "Lara's doos" en het was blijkbaar (volgens een briefje dat in de doos zat) de bedoeling dat je die doos meenam en ergens anders weer verstopte. En dat heeft hij dus gedaan. Een paar dagen later heeft hij de doos verstopt langs het fietspad naar Wijk aan Zee. Hij heeft een mailtje verstuurd naar iets of iemand van de .com site (vermoedelijk) met een plaatje uit een routeplanner met een kruisje op de plaats waar hij hem weer verstopt had. Een paar dagen later was de doos al weer verdwenen. Volgens zijn zeggen stond het logboekje vol met aantekeningen en werd de doos regelmatig (wekelijks?) gevonden en verplaatst. Voor hem eindigde hier het verhaal. Hij heeft nooit enige reactie op zijn mailtje gehad.

 

Voor mij daarentegen begon hier het verhaal. Ik had er niet zo veel tijd voor nodig om op de .nl site terecht te komen. Eind februari hebben Sem en ik onze eerste cache proberen te vinden (Sokrovisha) maar zonder GPS en met een verkeerde coordinaten converter lukte dat toen niet. Op 19 maart lukte het wel met de cache van Mie pils. Nog steeds zonder GPS en met een converter met een vette afwijking maar dit was een multi cache die ons de gelegenheid gaf de afwijking van de converter te berekenen zodat we uiteindelijk vonden wat we zochten: onze eerste cache! De eerste van een lange reeks die nog steeds bijna iedere week langer wordt.

 

Lara, bedankt voor je (onbedoelde) introductie!!!

 

Wil het trouwens al een beetje vlotten met je date? Ik ben ook nog beschikbaar hoor! Maar ja, 42 jaar met een dochter van 9.... Past niet echt in je profiel hè? :cry: Iemand anders misschien interesse? :yes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wil het trouwens al een beetje vlotten met je date? Ik ben ook nog beschikbaar hoor! Maar ja, 42 jaar met een dochter van 9.... Past niet echt in je profiel hè? :

Nah 42 is niet veel meer dan 40 en zoon van 16 en daar wil ons laartje nog steeds de pizza mee overslaan...dussuh Jaap :yes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 11 years later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...