Remunj Geplaatst 21 mei 2009 Geplaatst 21 mei 2009 Het is inderdaad gewoon ABN, maar bij vele roept het ook andere gedachten op, ook bij mij. Omdat het gemakkelijk door iets anders vervangen kan worden zou het niet gek zijn het ook te doen. Maar zoals zo veel in ons landje, meerdere personen meerdere gedachten. Soms is dat wel eens jammer.
getzie family Geplaatst 21 mei 2009 Geplaatst 21 mei 2009 Dat zal allemaal wel ,maar als iemand er moeite mee heeft dan is het toch een kleine moeite om iemand dat plezier te doen of heb ik het nu mis ?
Lepman Geplaatst 21 mei 2009 Geplaatst 21 mei 2009 Ik zou niet weten waarom. Ik vermoed dat jij refereert aan een verzamelnaam voor een aantal kwaadaardige ziektes, maar het werkwoord "kankeren" lijkt mij een onderhand redelijk breed gehanteerd werkwoord , dat volledig los staat van die ziektes. Kortom, ik zie het probleem niet. Jammer. Ja, het is tegenwoordig bijna spreektaal en ja, je staat helemaal in je recht. Daarom vroeg ik het ook beleefd. Met het woord heb ik inderdaad moeite en ik vermoed meerdere mensen. Ondanks dat je in je recht staat om het te gebruiken had je er voor kunnen kiezen een minder (voor een aantal personen) kwetsend woord te plaatsen. Jij kiest ervoor om het te laten staan. Ik zal hier niet nog verder offtopic gaan dan we al zijn maar persoonlijk zou ik het een stukje burgerfatsoen vinden om rekening te houden met anderen.
ShapeShifter Geplaatst 21 mei 2009 Geplaatst 21 mei 2009 Zegt over de persoon dat hij geen fatsoen heeft om aan een simpel verzoek geen gehoor te geven. Beetje dwars doen met alles, dat wordt nu getoond.
Geopatra Geplaatst 21 mei 2009 Geplaatst 21 mei 2009 (bewerkt) Dat zal allemaal wel ,maar als iemand er moeite mee heeft dan is het toch een kleine moeite om iemand dat plezier te doen of heb ik het nu mis ? Dan kun je dus nooit meer iets schrijven, want er is altijd wel weer iemand die zich ergens aan stoort. Op elk idee reageert wel weer iemand omdat hij er weer anders over denkt. Gaan we nu ook nog vallen over ieder woord dat er geschreven wordt. Nogmaals er mankeert niets aan dat woord en het heeft ook niets met kwaadaardige ziektes te maken. Als het echt een kwetsend of onwelvoeglijk woord, schelden, vloeken of wat dies meer zij betrof had ik het of niet geschreven, of wel gewijzigd. Daar is nu geen sprake van. Ook zie ik niet in waarom het onfatsoenlijk zou zijn wat ik doe cq. niet doe , noch dat ik op mijn rechten sta. Tevens heb ik nu wel genoeg off topic reacties geschreven en erop gereageerd Geopatra. 21 mei 2009 bewerkt door Geopatra
getzie family Geplaatst 21 mei 2009 Geplaatst 21 mei 2009 Ik hoop dat je nu Heeeeeeeeeeeeeeeeeel trots bent op je zelf want je hebt helemaal gelijk genoeg hier over, want het is mij helemaal duidelijk.het is heel moeilijk om een keer je ongelijk te bekennen.
ShapeShifter Geplaatst 21 mei 2009 Geplaatst 21 mei 2009 @geopatra Het is je goed recht om te zeiken over je recht. Maar we zien nu wie je bent "een zeikerd". Moet ik dit nu ook aanpassen, fatsoenlijk is het niet natuurlijk? Maar ach... dat is niet belangrijk toch?
jo-anne Geplaatst 21 mei 2009 Geplaatst 21 mei 2009 Ik was niet de topicstarter en ben nooit fan geweest van te fanatiek ingrijpende moddereters, maar misschien is het een goed moment om dit draadje dicht te gooien ? De cache waar het om ging is gedearchiveerd en zelfs nog een tweede en derde...
getzie family Geplaatst 21 mei 2009 Geplaatst 21 mei 2009 He Jo je hebt gelijk maar daar hebben we geen modje voor nodig we houden er nu gewoon over op .over en uit.
Sivota Geplaatst 21 mei 2009 Geplaatst 21 mei 2009 He Jo je hebt gelijk maar daar hebben we geen modje voor nodig we houden er nu gewoon over op .over en uit. Zojuist is dit modje de kamer binnengekomen en die vindt dat een buitengewoon goed idee. Ik help even dit gesprek te stoppen en sluit het draadje.
Aanbevolen berichten