Spring naar bijdragen

Applicatie


volksdansje

Aanbevolen berichten

Beste medecachers,

 

We zijn net in het bezit van een LG cookie KP500 met internet, nu is de vraag of

ook hier een applicatie voor bestaat om caches te bekijken/ in te laden?

 

Wie kan ons helpen?

 

Alvast bedankt,

 

Volksdansje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Vroeguh . . noemden ze dat een koelkast. :beerchug:

 

En tegenwoordig heet het een PDA phone.

 

Alleen heeft deze geen GPS ingebouwd, dus kun je er geen caches mee in de buurt zoeken.

 

Wel kun je de speciale tools gebruiken tijdens het cachen en is ook paperless cachen mogelijk als je de caches inlaadt.

zie. bijv. pgct tools. voor berekeningen en decrypten

Internet schijnt wel te kunnen op dit model, maar werkt niet zo snel. Dus loggen wie de wap. Geocaching.com. zou mogelijk moeten zijn en opzoeken via de geocaching.nl.imode kun je ook proberen.

Ook de geochecker is op de mobiel mogelijk.

 

succes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volksdansje ,

 

Ik weet niet of jullie GSAK gebruiken.

Daarin kun je namelijk naast het selecteren en verzenden van caches naar je gps ook bestanden versturen naar andere media ( gsm, Tomtom) .

Wat ik zelf doe, is bij het kiezen van caches die ga doen een html bestandje van die caches versturen naar het micro SDkaartje (zoals dat ook in de LGcooky zit) van mn gsm smartphone.

Ik hoef dan geen uitdraai op papier meer mee te nemen en heb toch alle info bij me, die ik onderweg kan raadplegen.

Verder heb ik "Geocaching.nl Imode" in de favorieten staan van de browser gezet zodat ik waar nodig in kan loggen en op zoek kan via internet naar een geocache die ik toevallig niet in bij me zou hebben .

 

Succes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ja, maar de naam/type van het OS is toch wel handig.

Zo te zien gebruiken ze een eigen LG os, dus waarschijnlijk is er niet veel geocache software die erop draait.

Tenzij er ook een java VM op draait en er java Geocache applicaties zijn, dan is er wellicht iets mogelijk.....

 

Edit: pgct zal dus niet werken. Exporteren vanuit GSAK naar html weer wel, als dat ding een html browser heeft. Wat waarschijnlijk het geval is anders is een internet verbinding zo zinloos.

 

Jan

bewerkt door Team Gelaen
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste medecachers,

 

We zijn net in het bezit van een LG cookie KP500 met internet, nu is de vraag of

ook hier een applicatie voor bestaat om caches te bekijken/ in te laden?

 

Wie kan ons helpen?

 

Alvast bedankt,

 

Volksdansje

 

er is genoeg software voor soortgelijke toestellen maar die draaien met windows mobile

de LG koekie heb ik me niet zo in verdiepd

maar meestal hebben die een eigen os zoals samsung en nokia.

als het goed is kan je wel op GC.nl en com brouwsen dus kan je ook caches ophalen en online bekijken.

 

voor meer info pm me maar

 

gegroet Dutchgoldwing

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...