jolimama Geplaatst 12 mei 2009 Geplaatst 12 mei 2009 Gisteravond is mijn eerste cache online gegaan Alleen nu zie ik hem niet in de lijst van nieuwe caches staan. Hoe kan dat?
jolimama Geplaatst 12 mei 2009 Auteur Geplaatst 12 mei 2009 (bewerkt) De plaatsingsdatum bovenaan de cachepagina? Nu snap ik het een beetje, op 6 mei heb ik de laatste wijziging aangebracht en opnieuw aangeboden. Bedankt. Ik had wel eens iets over de dagen enz. gehoord maar snapte het verband niet zo ik dacht dat in de lijst de caches op dag van plaatsing stonden en die datum slechts was voor de revieuwer om te zien wanneer er voor het laatst gewijzigd is. 12 mei 2009 bewerkt door jolimama
Banthum Geplaatst 12 mei 2009 Geplaatst 12 mei 2009 (bewerkt) ik wacht nog steeds op de goedkeuring van mijn cache :S overmorgen 2 weken geleden geplaatst. 12 mei 2009 bewerkt door Banthum
jolimama Geplaatst 12 mei 2009 Auteur Geplaatst 12 mei 2009 ik wacht nog steeds op de goedkeuring van mijn cache :S overmorgen 2 weken geleden geplaatst. Heb je het vinkje aangevinkt?
Banthum Geplaatst 12 mei 2009 Geplaatst 12 mei 2009 ik wacht nog steeds op de goedkeuring van mijn cache :S overmorgen 2 weken geleden geplaatst. Heb je het vinkje aangevinkt? Jazeker
dutchgoldwing Geplaatst 12 mei 2009 Geplaatst 12 mei 2009 ik wacht nog steeds op de goedkeuring van mijn cache :S overmorgen 2 weken geleden geplaatst. Heb je het vinkje aangevinkt? Jazeker heb geduld het duurt soms even als je alles goed heb gedaan komt ie vanzelf online de laatste van mij duurde ook bijna 2 weken
DiedB Geplaatst 12 mei 2009 Geplaatst 12 mei 2009 ik wacht nog steeds op de goedkeuring van mijn cache :S overmorgen 2 weken geleden geplaatst. Heb je het vinkje aangevinkt? Jazeker Kruimeldief zegt op Twitter dat hij vanavond tijdens het songfestival geocaches online gaat zetten. Dus misschien de jouwe ook? Bij welke plaats ligt je cache?
Banthum Geplaatst 12 mei 2009 Geplaatst 12 mei 2009 ik wacht nog steeds op de goedkeuring van mijn cache :S overmorgen 2 weken geleden geplaatst. Heb je het vinkje aangevinkt? Jazeker Kruimeldief zegt op Twitter dat hij vanavond tijdens het songfestival geocaches online gaat zetten. Dus misschien de jouwe ook? Bij welke plaats ligt je cache? Hij ligt in diffelen
patje Geplaatst 12 mei 2009 Geplaatst 12 mei 2009 (bewerkt) Kruimeldief zegt op Twitter dat hij vanavond tijdens het songfestival geocaches online gaat zetten. Dat is mooi om te horen, dan zal ik zorgen dat de mijne vanavond in de rij staat voor controle! kan de omgeving Waalwijk/Tilburg binnenkort weer op jacht! 12 mei 2009 bewerkt door patje
Sivota Geplaatst 12 mei 2009 Geplaatst 12 mei 2009 Ik zou hierbij toch even willen manen tot enig geduld. Natuurlijk zijn er wat zaken uit te leggen, zoals hoe je op datum in de lijst kijkt en of er vinkjes zijn aangekruisd of niet, maar laten we er nu niet een soort chat van maken over wanneer je de cache hebt aangeboden en of de reviewer dat vanmiddag of vanavond on line zet. De reviewer werkt vaak van 's morgens vroeg tot 's avonds laat en we hebben in Nederland een hele goede reviewer aan Kruimeldief, waar we nooit lang op hoeven te wachten om caches gepubliceerd te krijgen. Dus de reviewer opjagen heeft geen enkel nut en wekt irritatie bovendien.
Peet en Jop Geplaatst 12 mei 2009 Geplaatst 12 mei 2009 Onze cache is gisteren onlinen gekomen. Heeft ook langer als 2 weken geduurd. Gewoon even geduld hebben, het is gewoon druk. Geen komkommertijd in review land
Banthum Geplaatst 12 mei 2009 Geplaatst 12 mei 2009 Onze cache is gisteren onlinen gekomen.Heeft ook langer als 2 weken geduurd. Gewoon even geduld hebben, het is gewoon druk. Geen komkommertijd in review land o mooi. Ik dacht al Ik las namelijk op geocaching.com dat het gemiddeld 3 dagen duurt. dus ik maakte me al een beetje zorgen
Sivota Geplaatst 12 mei 2009 Geplaatst 12 mei 2009 Uit een bericht van Kruimeldief van 5 februari 2009 op dit forum: "De reviewer komt pas aan het eind van het traject. Je hebt dan alles al klaar, cachepagina is een juweeltje, cacheplek is een WOWplek, je hebt al toestemming van de beheerder/eigenaar van de cacheplek, dit geldt ook voor zogenaamd openbaar terrein, en..... je hebt de cache al verstopt. DAN pas biedt je de cache ter review aan. Natuurlijk inclusief een begeleidend reviewernote aan de reviewer met uitleg van het een en ander, inclusief de naam, telefoonnummer, emailadres van de toestemmingverlener, en daarbij de functie van deze toestemmingverlener bij de club voor wie jij/zij toestemming heeft gegeven. Als alles klopt, staat je cache na de eerste review binnen 5 minuten online. Als alles klopt dus. Dat wil niet zeggen dat de review ook binnen 5 minuten gedaan is. Dat kan 5 minuten tot 5 weken duren "
Aanbevolen berichten