Spring naar bijdragen

Paperless Cachen Met Oregon, Gaat Niet Altijd Goed!

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Vandaag 'parel van het westerkwartier' gelopen. De inkt van de printer was op dus dan maar paperless met de oregon. Ha fijn wij naar kornhorn.....aangekomen op het curringeveld.....eens even de waypoints bekeken.....alles prima tot waypoint 10. Hier houdt de omschrijving halverwege op. Blijkbaar kan er maar een beperkte hoeveelheid tekst worden ingelezen!

Even iets om rekening mee te houden dus......

Geplaatst
Vandaag 'parel van het westerkwartier' gelopen. De inkt van de printer was op dus dan maar paperless met de oregon. Ha fijn wij naar kornhorn.....aangekomen op het curringeveld.....eens even de waypoints bekeken.....alles prima tot waypoint 10. Hier houdt de omschrijving halverwege op. Blijkbaar kan er maar een beperkte hoeveelheid tekst worden ingelezen!

Mischien was die inkt van je oregon ook op ;)

Geplaatst

Moet aan iets anders liggen. Ik heb al veel langere cachebeschrijvingen op mijn Oregon gelezen. En ik heb de hele database van Nederland er in staan!

Geplaatst

Inderdaad gaat het soms niet; maar vaak meer omdat de complete pagina opmaak niet goed wordt overgenomen. In principe is de lengte van de omschrijving en de waypoints onbeperkt, en zou dus niet moeten worden afgekapt.

Soms willen echter speciale tekens er voor zorgen dat de rest van de beschrijving niet wordt getoond.

Waar ik recent tegenaanliep was een stukje opmaak: De cachelegger had een deel van de beschrijving 'doorgestreept'. Die doorstreping werd echter niet overgenomen in de Oregon en dan sta je dus naar iets te zoeken dat al tijden weg is. (Deze opmaak werd overigens ook niet getoond in live.geocaching.com en wap.geocaching.com)

Geplaatst
Er schijnt toch wel een soort maximum lengte te zijn van de beschrijving lees ik hier (vraag nummer 24). Na ongeveer 3.000 tot 3.500 tekens houdt de beschrijving zonder waarschuwing op.

Dan denk ik dat dat ons probleem was......er was nogal wat tekst bij.

Erg irritant, gelukkig was team Be&Ge ook ter plaatse en hebben ons gelukkig de resterende info verstrekt (zij hadden een geprinte versie mee).

Toch is een geprinte variant met langere multi's wel veeeeeeel handiger!

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...