Twinlife Geplaatst 7 februari 2004 Geplaatst 7 februari 2004 Even berichtje plaatsen om mijn tellertje te verhogen.Wordt ik misschien ook nog eens 'Normale' gebruiker Rob moeten wij dat bepalen of doe je dat zelf gr twinlife (die nog steeds niet normaal is)
Biertjuh Geplaatst 7 februari 2004 Geplaatst 7 februari 2004 Even berichtje plaatsen om mijn tellertje te verhogen.Wordt ik misschien ook nog eens 'Normale' gebruiker Rob Gewoon alle dagen eventjes kijken wat er gezegd is en op alle nieuwe berichten reageren. Voor je het weet ben je dan net zo'n maniakale gebruiker als Kruimeldief of de Prof. Groetjes Marja
Heirbaut Hunters Geplaatst 8 februari 2004 Geplaatst 8 februari 2004 Even berichtje plaatsen om mijn tellertje te verhogen. Wordt ik misschien ook nog eens 'Normale' gebruiker Rob Gewoon alle dagen eventjes kijken wat er gezegd is en op alle nieuwe berichten reageren. Voor je het weet ben je dan net zo'n maniakale gebruiker als Kruimeldief of de Prof. Groetjes Marja Ja, ben ik ook druk mee bezig
Twinlife Geplaatst 8 februari 2004 Geplaatst 8 februari 2004 Ja, ben ik ook druk mee bezig twinlife die dacht al zoiets te merken gr twinlife (die HH maar lelijk vind)
Heirbaut Hunters Geplaatst 8 februari 2004 Geplaatst 8 februari 2004 Ja, ben ik ook druk mee bezig twinlife die dacht al zoiets te merken gr twinlife (die HH maar lelijk vind) Nee, met een zak over je hoofd, ben je dan knap? Maarre, toch weer ff gereageerd en hop, de teller = teller + 1
Lex Geplaatst 8 februari 2004 Geplaatst 8 februari 2004 Maarre, toch weer ff gereageerd en hop, de teller = teller + 1 En zo zal HH niet lang meer een gewone gebruiker zijn. Nu ja, zo gewoon is hij toch al niet meer sinds hij die rotkop heeft...... ++ Lex ++
Biertjuh Geplaatst 8 februari 2004 Geplaatst 8 februari 2004 Nou persoonlijk vind ik HH wel een lekker ding, maar smaken verschillen. En om even iets ontopic te zeggen: vandaag een cache gevonden die ruim een half jaar geleden voor het laatst gevonden was. Een munitiekist, en kurkdroog van binnen. Midden in een erg nat bos, half onder takken en blaadjes. Doe er dus maar geen zak omheen Marja die vindt dat dit ook voor Twinlife geldt
Twinlife Geplaatst 8 februari 2004 Geplaatst 8 februari 2004 Marja die vindt dat dit ook voor Twinlife geldt tja maar twinlife is zijn hele leven lang al een beetje verlegen geweest. @HH Nee, met een zak over je hoofd, ben je dan knap. tja das voor jou een weet en voor twinlife,aj wat moet ik daar op zeggen ik hou het maar bij knap verlegen gr twinlife (die z'n knappe kop in de gallery heeft staan)
Heirbaut Hunters Geplaatst 9 februari 2004 Geplaatst 9 februari 2004 Oke, mijn andere ik dan maar. Enne, Twinlife, ik zou zeggen, kom uit kast.... uuh, zak. Een papieren zak is GEEN goed idee als cache. Overigens heb ik dat wel meegemaakt. In engeland, waar ik wel EEN cache gedaan heb, zou de cache in een "brown paper bag" zitten. Daarin zat dan (nee, niet Twinlife) een ammo-box. De ammo-box wel gevonden, but the paperbag, not at all.
hh1 Geplaatst 14 april 2004 Geplaatst 14 april 2004 Het enige nut van een plastiekzak lijkt me dat je een opvallende of gekleurde doos kan camoefleren onder een minder opvallende grijze of zwarte vuilniszak.
hh1 Geplaatst 14 april 2004 Geplaatst 14 april 2004 Dan moet je een andere doos kopen? Haha, slim bedacht ! Bepaalde goede dozen zoals Rubbermaid heb je nu eenmaal niet in alle kleuren !
laurus Geplaatst 14 april 2004 Geplaatst 14 april 2004 Doos kopen? Die huur je toch?? (...voor een half uurtje)
Twinlife Geplaatst 14 april 2004 Geplaatst 14 april 2004 Doos kopen? Die huur je toch?? (...voor een half uurtje) ******DELETE******
Kruimeldief Geplaatst 16 april 2004 Geplaatst 16 april 2004 Het enige nut van een plastiekzak lijkt me dat je een opvallende of gekleurde doos kan camoefleren onder een minder opvallende grijze of zwarte vuilniszak. Ik ken er nog een: Je hebt net een nieuwe doos en je wilt het niet smerig maken en daarom stop je het in een vuilniszak. Logisch toch? GRTZ Kruimeldief Wie bedenkt de naam vorkheftruck, terwijl zo'n ding lepels heeft?
Aanbevolen berichten