Spring naar bijdragen

Logs Inlezen?


DiedB

Aanbevolen berichten

Ik keek net bij Statistieken > Logs van hunter en toen kreeg ik dit:

 

6968744-aeca337e43aef0cf6635ad219b3a0be3.49f6c101-full.jpg

 

Een log van mij bij een caches is 4 keer ingelezen, en daaronder staat nog een log en die is 2 keer ingelezen. Komt dit probleem vaker voor en kan ik het verhelpen?

bewerkt door DiedB
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik keek net bij Statistieken > Logs van hunter en toen kreeg ik dit:

Een log van mij bij een caches is 4 keer ingelezen, en daaronder staat nog een log en die is 2 keer ingelezen. Komt dit probleem vaker voor en kan ik het verhelpen?

Gewoon afwachten, het komt vanzelf weer een keertje goed ;)

Dit speelt al meer dan een half jaar, dubbele logjes en stats die niet kloppen op .NL, ze zeggen dat ze er mee bezig zijn en dat wachten we dus maar af.

Het gaat steeds beter

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik keek net bij Statistieken > Logs van hunter en toen kreeg ik dit:

Een log van mij bij een caches is 4 keer ingelezen, en daaronder staat nog een log en die is 2 keer ingelezen. Komt dit probleem vaker voor en kan ik het verhelpen?

Gewoon afwachten, het komt vanzelf weer een keertje goed ;)

Dit speelt al meer dan een half jaar, dubbele logjes en stats die niet kloppen op .NL, ze zeggen dat ze er mee bezig zijn en dat wachten we dus maar af.

Het gaat steeds beter

Oke, sluit dit draadje maar. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op dit moment ben ik druk bezig met het opnieuw inlezen van de logs te stroomlijnen.

Momenteel levert dat hier en daar een hikje op, maar als het goed is trekt dat in de loop van de week helemaal recht. Vreemd genoeg staan er hier en daar ook dubbele logs in, dus daar ga ik ook even naar kijken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op dit moment ben ik druk bezig met het opnieuw inlezen van de logs te stroomlijnen.

Momenteel levert dat hier en daar een hikje op, maar als het goed is trekt dat in de loop van de week helemaal recht. Vreemd genoeg staan er hier en daar ook dubbele logs in, dus daar ga ik ook even naar kijken.

Het ziet er goed uit, van de 2026 gevonden cache's mis ik er nog 8 :thumbup: en dat was vorige week een stuk beroerder.

Alleen mis ik er nu net nog één die ik een Geo d'or wil geven, maar als het zo door gaat is dat ook zo verholpen :crybaby:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...